خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه موانع سد راه تولیدکنندگان خوزستانی بیشتر از سایر مناطق کشور است گفت: به منظور تشویق تولیدکنندگان داخلی باید قوانین سخت و دست و پا گير برداشته شود.
کد خبر: ۸۸۴۱۰۷۱
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،آیت‌الله سید ابوالحسن حسن‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اقدامات انجام شده برای مقابله با پدیده ریزگردها اظهار کرد: به منظور مقابله با این پدیده اقدامات برای مالچ‌پاشی صورت می‌گیرد ولی این کار اساسی نیست و باید برای مقابله با گرد و خاک اقدام برای نهال‌کاری انجام شود و در این رابطه جا دارد از وزیر جهاد کشاورزی به منظور اقدامات لازم انجام شده تشکر کنم.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی افزود: داشتن وحدت، عدم تبلیغاتی بودن خدمات به مردم؛ مقابله با ضعف‌ها و کاستی‌های موجود در کشور و اقدام انقلابی برای رفع مشکلات موجود از مهم‌ترین خواسته‌های ایشان بوده است.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به معانی مختلف مدیریت انقلابی تصریح کرد: وجود کالای خارجی در بازار به منزله داشتن کیفیت آن نیست و نیاز است مردم به کالاهای تولید داخل توجه بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه قوانین دست و پاگیر در استان خوزستان نسبت به سایر استان‌ها برای تولیدات و تولیدکنندگان بیشتر است اضافه کرد: به منظور تشویق تولیدکنندگان داخلی باید قوانین سخت و دست و پاگیر برداشته شود و تولید کنندگان داخلی بتوانند به آزادی و راحتی کالای خود را تولید و عرضه بگذارند.

حسن‌زاده با بیان اینکه نباید بانک‌ها فقط به فکر سود خود باشند و برای حمایت از تولید کنندگان به میدان وارد شوند خاطرنشان کرد: استان خوزستان در زمینه اقتصاد مقاومتی و همچنین تولیدات داخلی سهم اساسی را دارد، ولی متاسفانه قوانین و موانع موجود باعث شده است که بانک‌ها حمایت‌های لازم را از تولیدکنندگان نداشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها