خبرهای داغ:
طی 8 روز گذشته در کمپ نوروزی بندرترکمن انجام شد؛

ارائه خدمات ایمنی و سلامت به 917 نفر از مسافران

رئیس هلال احمربندرترکمن از خدمات رسانی به 917 مسافر در پستهای ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از 25اسفند تا سوم فروردین ماه در کمپ نوروزی شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۱۰۸۳
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، مهدی جعفری با اشاره به اینکه طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تا 14فروردین ماه در این شهرستان ادامه دارد گفت: سه پست ایمنی و سلامت مسافران در سطح شهرستان بندرترکمن و گمیشان که مزین به نام سه شهید دوران دفاع مقدس به نامهای شهید عبدالکریم تقی ، شهید رجبعلی دودانگی و شهید دریانورد فعالیت دارد.

رئیس هلال احمربندرترکمن بیان کرد: 3984 نسخه نقشه ایران ، استان گلستان و شهرستان بندر ترکمن با معرفی مناطق زیارتی و گردشگری همچنین بروشور نکات ایمنی و سلامت و سایر محصولات فرهنگی توسط پست های هلال احمربندرترکمن تاکنون بین مسافران توزیع شده است.

وی با اشاره به برپایی ایستگاه سلامت گفت: 9 مسافر از خدمات ایستگاه سلامت جهت گرفتن فشارخون و دریافت بسته سلامت استفاده کرده اند.

جعفری افزود:همچنین جوانان آموزش دیده هلال احمربندرترکمن در طرح سحاب با حضور در مکانهای تفریحی و پرتردد شهرستان کمک های امدادی و فعالیتهای فرهنگی را به 52 مسافر ارائه کردند.

وی مراجعه کنندگان به فضای دوستدار کودک را 50 نفر و بهره مندی نمازگزاران از خیمه نماز را 164 نفر عنوان کرد.

رئیس هلال احمربندر ترکمن با اشاره به اجرای کمپین ملی " نه به تصادفات جاده ای " اظهار کرد: در این مدت 89 نفر از مسئولین استانی و شهرستانی همچنین مسافران با امضای میثاق نامه به این کمپین انساندوستانه پیوستند.

جعفری با بیان اینکه در این طرح جوانان هلال احمربه صورت خودجوش از تمام کانونها مشارکت داشتند تصریح کرد: این تعداد شامل 119 عضو از اعضای جوان خواهر و برادر ، در کانونهای آزاد ، روستایی ، دانشجویی ، دانش آموزی و غنچه های هلال می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها