حجت الاسلام والمسلمین فاطمی، گفت: درمان درد اقتصاد کشور حمایت از تولیدات داخلی است و با نخریدن اجناس خارجی می توان به رونق کسب و کار کمک کرد .
کد خبر: ۸۸۴۱۰۸۴
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه موقت شهرکرد در نخستین نماز جمعه سال 96 با تبریک فرارسیدن بهار طبیعت، اهمیت نامگذاری سال بعنوان اقتصاد مقاومتیع تولید- اشتغال، از سوی مقام معظم رهبری را تشریح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن فاطمی، با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی دقیق مسئولان در زمینه تولید ملی، گفت: دولتمردان و مدیران سایر دستگاه ها باید با برنامه ریزی دقیق، زمینه تولیدملی و اشتغال جوانان را فراهم کنند تا کشور در مسیر شکوفایی اقتصادی قرار گیرد.

وی، ادامه داد: بنابر سخنان مقام معظم رهبری، در راه رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی؛ باید به حمایت از کالاهای ساخت داخل، رونق تولیدو اشتغال، امسال بیش از هر موضوع دیگری توجه شود.

امام جمعه موقت شهرکرد، توجه به شعار سال را عامل خنثی سازی تحریم ها و توطئه های دشمن دانست و خروج کشور از رکود را تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال عنوان کرد.

وی گفت: درمان درد اقتصاد کشور حمایت از تولیدات داخلی است و با نخریدن اجناس خارجی می توان به رونق کسب و کار کمک کرد .

حجت الاسلام ابوالحسن فاطمی در خطبه های نمازجمعه شهرکرد اظهار کرد: مسئولان قوه مقننه و مجریه باید در سال جدید، پیام رهبرمعظم انقلاب را در راستای حمایت همه جانبه از تولید و تولید کننده جدی بگیرند و به هر نحو از ورود کالاهای غیر ضرور که امکان تولید آن در داخل کشور وجود دارد را بگیرند.

وی رعایت عدالت اجتماعی در جامعه را موجب اتحاد، همبستگی بین مردم و دولت عنوان کرد و گفت: اگر ملت احساس بی عدالتی در جامعه داشته باشد، انسجام و همدلی آنها کمرنگ خواهد شد.

امام جمعه موقت شهرکرد بر سنت حسنه صله ارحام در تعطیلات نوروز تاکید کرد و گفت: دید و بازدید نوروز آثار و برکات زیادی در زندگی از جمله افزایش طول عمر دارد .

حجت الاسلام فاطمی افزود: صله ارحام از بهترین رسوم در نوروز است اما نباید با رعایت نکردن شئون اخلاقی، آلوده شود؛ چرا که باعث نارضایتی خداوند خواهد شد .

توجه به عفت جامعه، کسب روزی حلال، رعایت شئون اخلاقی و اسلامی، تلاش برای ترویج عدالت اجتماعی در جامعه و پرهیز ازتبعیض، لازمه همدلی و همراهی مردم با مسئولان را در گرو توجه به ارزش های اسلامی برشمرد.

ارسال نظرات