خبرهای داغ:
استاندار قم گفت: وضعیت برخی از محرومان جامعه در شان نظام اسلامی نیست به همین علت همگان باید در راستای رفع مشکلات این قشر تلاش کنند.
کد خبر: ۸۸۴۱۰۹۵
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱
همگان باید برای رفع مشکلات محرومان تلاش کنند / حاکمیت نگاه بهره‌ور سبب کاهش هزینه‌ها می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهدی صادقی در دیدار با کارکنان معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری و اعضای کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین استان قم ضمن تقدیر از زحمات این افراد در راستای خدمات‌رسانی به مسافران و زائران شهر کریمه اهل بیت(ع) اظهار کرد: داشتن نگاه‌های بخشی در سطح کشور استان اثر وضعی خود را به دنبال دارد به همین علت گاهی از منابعی که باید در راستای رفاه مردم هزینه شود استفاده مطلوب نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه همگان باید منافع ملی را بر منافع گروهی ترجیح دهند، اضافه کرد: هم‌افزایی و هم‌گرایی به عنوان یک اولویت مهم می‌تواند سبب افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها شود.

نماینده عالی دولت در استان قم از افزایش بهره‌وری به عنوان یکی از اصول اقتصاد مقاومتی نام برد و گفت: افزایش بهره‌وری به عنوان یک اولویت باید در عرصه‌های مختلف مورد توجه قرار گیرد و رسیدن به این هدف نیازمند مشارکت همگانی است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه طرح‌های مختلف اقتصادی، عمرانی و فرهنگی نیازمند هزینه‌های سنگین است اما داشتن نگاه مدیریتی و حاکمیت نگاه بهره‌ور می‌تواند سبب کاهش هزینه‌ها و رسیدن به اهداف شود.

صادقی از نام‌گذاری سال جدید با شعار « اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال » توسط رهبر انقلاب اسلامی یاد کرد و ادامه داد: مسؤولان بخش‌های مختلف استان باید در راستای رشد تولید داخلی و افزایش اشتغال تلاش مضاعف داشته باشند.

وی بهبود شرایط استان را نتیجه افزایش هماهنگی میان مسؤولان دانست و تصریح کرد: طی دو سال اخیر به صورت ویژه در راستای افزایش هم‌افزایی میان مسؤولان تلاش کرده‌ایم چرا که نسبت به ارتقا سطح زندگی مردم در حوزه‌های مختلف اهتمام جدی داشته‌ایم.

صادقی از دیدار روز گذشته خود با برخی از مددجویان کمیته امداد امام خمینی استان قم یاد کرد و افزود: وضعیت برخی از محرومان جامعه در شان نظام اسلامی نیست به همین علت همگان باید در راستای رفع مشکلات این قشر تلاش کنند.

وی با بیان اینکه استان قم به عنوان مرکز ترویج آموزه‌های دینی و پایتخت مذهبی جهان اسلام نباید در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی با مشکل خاصی مواجه باشد، اظهار کرد: توسعه بسترهای فرهنگی، خدماتی و اقتصادی باید به صورت ویژه مورد توجه بخش‌های مختلف قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها