خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در جمع زائران راهیان نور آذر بایجان شرقی در حسینیه اردوگاه شهید باکری خرمشهر گفت: حضور در مناطق عملیاتی فریضه شرعی و توفیق الهی است.
کد خبر: ۸۸۴۱۰۹۸
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج از آدربایجان شرقی به جنوب، حجت الاسلام حسن کاملی فر با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب در خصوص اهمیت حضور در مناطق علمیاتی راهیان نور افزود: طبق فرمایش امام خامنه ای برگزاری اردوهای راهیان نور، استخراج ذخایر دوران دفاع مقدس است.

وی از دوران دفاع مقدس به عنوان ایام الله یاد و عنوان کرد: دوران دفاع مقدس همچو برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران می درخشد که باید همگی این ایام را بعنوان ایام الله گرامی داشته و به همدیگر یادآور شویم.

حجت الاسلام کاملی فر شهدا را نماد ایستادگی و مقاومت خواند و اظهار داشت: شهدای عظیم الشان ما به عنوان اسوه های ایستادگی، ایثار و مقاومت نشان دادند که می توان با ایمان و توکل به خدا در مقابل ابرقدرت ها ایستادگی کرد.

 

وی در پایان با قدردانی از زحمات مسئولان و خادمین راهیان نور بیان کرد: کار ارزشمندی که شما انجام می دهید نقش و تاثیر بسزایی در ترویج و تقویت روحیه ایستادگی و مقاومت دارد.

ارسال نظرات