مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان خبر داد
مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: در ایام نوروز چهار هزار زائر از این استان طی پنج مرحله به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۸۴۱۱۳۸
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، عبدالکریم مرادی با بیان اینکه فرایند اعزام زائران به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور از 22 اسفند 95 آغاز شده است، افزود: هم اکنون فرایند اعزام برادران به پایان رسیده است و از فردا اعزام کاروان های خواهران آغاز می شود.
وی به استقبال اقشار مختلف مردم از اردوی راهیان نور اشاره کرد و ادامه داد: اعزام های ایام نوروز راهیان نور ویژه عموم مردم است و طی برنامه ریزی های انجام گرفته تلاش می شود اقشار مختلف مردم با حضور در مناطق عملیاتی کشور سال جدید را با یاد شهدا آغاز کنند.
مرادی خاطرنشان کرد: طی سال 95 نزدیک 6 هزار دانش آموز و یک هزار و 200 دانشجو از استان زنجان به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شدند.
وی اظهار کرد: کاروان های اعزامی به مدت چهار روز در مناطق جنوب کشور حضور دارند و طی این مدت علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی مختلف، برنامه های متعدد فرهنگی نیز برای مخاطبان اجرا می شود.
گفتنی است طی روزهای 25 اسفند 94 تا 11 فروردین سال 95 نیز بیش از 2 هزار و 500 زائر از استان زنجان در چهار مرحله و در قالب 21 کاروان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.
ارسال نظرات