خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه استان قزوین گفت: در کاروان های راهیان نور دو قشر حضورشان لازم است یکی روحانی و دو راوی که کمک خواهند کرد تا مسائل شرعی، فرهنگی و خاطرات شهدا و جنگ برای مردم تبین شود.
کد خبر: ۸۸۴۱۱۵۹
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرنگار بسیح مستقر در خرمشهر حجت الاسلام مصطفایی مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه استان قزوین با تبریک عید نوروز گفت: ما هر سال همراه هر اتوبوس راهیان نور یک روحانی برای تبلیغ و همراهی زائران اعزام میکنیم.
حجت الاسلام مصطفایی ادامه داد: امسال نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته ایم و روحانیون خوبی را اعزام کردیم به عنوان مثال روز پنجشنبه همراه ناحیه امام حسن(ع) برای 16 اتوبوس راهیان نور 26 روحانی حضور داشتند که بی سابقه بود و از روز 28 اسفند که کاروان های راهیان نور شروع شده است برای همه ی نواحی روحانی اعزام کردیم  در زائر سرای خرمشهر هم برای ارائه خدمت بیشتر به زائران و سه روحانی حضور دارند.
وی گفت: در کاروان های راهیان نور دو قشر حضورشان لازم و ضروری است یکی روحانی و دو راوی که کمک خواهند کرد تا مسائل شرعی، فرهنگی و خاطرات شهدا و جنگ برای مردم تبین شود.
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه استان قزوین بیان کرد: توفیق داشتیم تا در سال جدید کنار قبور شهدای عزیزمان باشیم و سال جدید را در فضای معنوی شروع کنیم .
وی در ادامه به حضور مردم در راهیان نور اشاره کرد و گفت: حضور مردم امسال در سرزمین های نور واقعا چشمگیر بود و از تمام اقشار پیر جوان و زن و مرد حضور داشتند.
وی ادامه داد: با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی اما مشاهد می کنیم که حضور اقشار مختلف واقعا عالی بود و این اکسیر شهداست که این افراد را از فرسنگ ها دورتر به این مکان مقدس می کشاند.
 
1002/پ20/ب/160
ارسال نظرات
پر بیننده ها