استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه ایام نوروز و افزایش مصرف برخی کالاها و اقلام اساسی، نظارت و بازرسی بر بازارهای استان تشدید می‌شود.
کد خبر: ۸۸۴۱۱۹۵
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
با توجه ایام نوروز و افزایش مصرف برخی کالاها و اقلام اساسی، نظارت و بازرسی بر بازارهای استان تشدید می‌شود.

 

سید موسی خادمی صبح امروز در نشست ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با حضور تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت سه اکیپ بازرسی، نظارت و کنترل دقیق بازار با همکاری پلیس تشکیل شود.

 

وی خواستار نظارت تشدید نظارت بر قیمت و کیفیت سه اقلام اساسی شامل میوه، مرغ و گوشت قرمز شد و افزود: نتیجه بازرسی، نظارت و کنترل بازار استان توسط دستگاه‌های متولی به صورت مستمر گزارش‌دهی شود.

 

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تناقض بین قیمت گوشت قرمز، مرغ و میوه در بازار این استان قابل قبول نیست و باید در این زمینه تدبیر لازم اندیشیده شود.

 

خادمی افزود: مسافران نوروزی باید بیشتر جغزافیای استان کهگیلویه و بویراحمد را بشناسند زیرا این استان کوهستانی و جاده‌های آن استانداردهای لازم را ندارند و به همین دلیل باید در رانندگی مراقبت لازم را داشته باشند.

 

وی اظهار داشت: باید تلاش شود روند وقوع تصادفات در استان در روزهای باقی مانده تعطیلات نوروز کاهش یابد زیرا آمارکنونی رضایت بخش نیست.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اداره‌کل راهداری و مل و نقل جاده‌ای و همچنین پلیس تلاش بیشتری برای کاهش تصادفات داشته باشند.

معاون گردشگری ،اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست گفت :

 

از ابتدای طرح نوروزی امسال تا امروز ۳۰۷ هزار و ۱۳۲ نفر در این استان اقامت داشتند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد کاهش داشته است.

قبادی ادامه داد: از این تعداد ۲ هزار و ۲۵ نفر در هتل، ۵۶۶ نفر در مهمانپذیرها، ۴۷۷ نفر در هتل آپارتمان ها، ۲ هزار و ۵۰ نفر در خانه‌های مسافر و ۲۸ هزار و ۸۱۱ نفر در مدارس اسکان یافتند.

 

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۱۰۰ هزار اقلام تبلیغاتی در ورودی شهرهای استان بین گردشگران تا ۱۳ فروردین توزیع می‌شود.

 

قبادی از برگزاری جشن‌های نوروزی در مراکز شهرستان‌ها خبر داد و گفت: این جشن‌ها از فردا آغاز و تا پایان نوروز ادامه دارد.

 

 

ارسال نظرات