فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت:در سال 96 حدود 190 هزار نفر روز پیش‌بینی اردوهای جهادی انجام‌شده است و 2 هزار نفر در ایام تعطیلات نوروزی به اردوهای جهادی می‌روند.
کد خبر: ۸۸۴۱۲۱۲
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار یعقوبعلی نظری در افتتاحیه اردوهای جهادی سال ۱۳۹۶ در خراسان رضوی در دفتر امام جمعه مشهد اظهار کرد: در سال ۹۵ تعداد ۷۱ هزار نفر روز اردوهای جهادی پیش‌بینی کرده بودیم که خوشبختانه با همه فراز و نشیب‌ها محقق شده است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: اردوهای جهادی در محورهای فرهنگی، عمرانی، علمی و آموزشی و محرومیت‌زدایی خدمت‌رسانی انجام‌شده است که صمیمانه از همه جهادگران که همت و تلاش کرده‌اند سپاس گذارم.

وی ادامه داد: در سال ۹۶ حدود ۱۹۰ هزار نفر روز پیش‌بینی اردوهای جهادی انجام‌شده است و ۲ هزار نفر در ایام تعطیلات نوروزی به اردوهای جهادی می‌روند.

سردار نظری افزود: در ابتدای سال جاری گروه جهادی از باب افتتاحیه اردوهای جهادی امسال به مناطق سیل‌زده تایباد با پشتیبانی معنوی نماینده ولی‌فقیه خراسان رضوی اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: امسال در مجموعه برنامه‌های بسیج و سپاه زمینه کار جهادی فراهم است و از نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی تقاضا داریم همانند گذشته پشتیبان معنوی ما در تمامی عرصه‌ها باشند.

محمود بناحقدوست نیز عنوان داشت: ۳۰۰ نفر از داوطلبان خدمت‌رسانی در قالب اردوی جهادی بسیج دانشجویی و محلات به منطقه سیل‌زده دوغارون اعزام می‌شوند.

مسئول مرکز اردوهای جهادی سازمان بسیج دانشجویی خراسان رضوی افزود: بیش از ۱۰۰ نفر از خواهران بسیجی در قالب گروه‌های فرهنگی و آموزشی به منطقه بزنگان سرخس اعزام می شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها