دانشجوی دلیجانی زائر راهیان نور
دانشجوی دلیجانی زائر راهیان نور با بیان اینکه جا پای شهدا گذاشتن لیاقت می‌خواهد، گفت: امیدوارم که لایق باشیم جا پای شهدا بگذاریم و ادامه دهندگان خوبی برای راه شهدا باشیم؛ این انقلاب با خون هزاران شهید آبیاری شده و این چیز کمی نیست.
کد خبر: ۸۸۴۱۲۱۳
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹

بابایی دانشجوی ترم آخر مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور دلیجان و زائر راهیان نور در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ حضور خود در مناطق عملیاتی را برای سومین مرتبه سعادت دانست و گفت: سال گذشته، ایام محرم و اکنون هم در آستانه سال جدید با کاروان راهیان نور بسیج دانشجویی استان مرکزی توفیق زیارت یادمان‌های شهدا در مناطق عملیاتی جنوب را پیدا کردم.

وی افزود: مناطق عملیاتی گرچه تفریحی نیست ولی مکانی معنوی است که هرکسی در این مناطق حضور پیدا می‌کند حس خاصی پیدا می‌کند. من با وجود اینکه دفعه سوم است ولی گویا هنوز بار اولی است که بر خاک جنوب پای می گذارم و به عمق رشادت‌ها و دلیرمردی‌های جوانانی فکر کنم که در طول هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از کشور تلاش کردند و از همه چیز خود گذشتند.

این زائر دلیجانی تصریح کرد: امیدوارم که لایق باشیم جا پای شهدا بگذاریم و ادامه دهندگان خوبی برای راه شهدا باشیم؛ این انقلاب با خون هزاران شهید آبیاری شده است که چیز کمی نیست.

بابایی یادآور شد: شهدا برای امنیت، آرامش، اقتدار، عزت و استقلال کشور جان خویش را بر طبق اخلاص گذاشتند و امروز هرچه داریم مرهون خون آنانی است که پرچم انقلاب اسلامی را همچنان برافراشته نگه داشته‌اند.

وی افزود: اینکه برخی تصور می‌کنند برخی خاطرات و رشادت‌های رزمندگان در بعضی عملیات‌ها با واقعیت فاصله دارد به نظرم به اعتقاد فرد بستگی دارد چراکه اگر انسان هرچه اراده کند و به آن ایمان داشته باشد بی شک به آن دست پیدا می‌کند.

این دانشجوی ترم اخر مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور تصریح کرد: اسناد بسیاری از دوران دفاع مقدس بر جای مانده که نمی شود هرگز منکر این واقعیت‌ها و دلاورمردی‌ها شد. شهادت و از جان گذشتگی، ایثار و تحمل دوران اسارت، جاویدالاثر شدن این ها مطالبی نیست که نشود آن را باور کرد چراکه همه عین واقعیت است و شاهدان بسیاری این صحنه‌های مقاومت و جانفشانی را دیده‌اند.

بابایی یادآور شد: در دوران دفاع مقدس بوده‌اند کسانی که از نظر سنی حتی از نوجوانانی که در میدان نبرد حضور داشته‌اند بزرگتر بوده‌اند ولی از نظر اعتقادی و درک به این درجه نرسیدند که باید برای دفاع از اسلام و کشور وارد میدان شوند؛ رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با شجاعت تمام در این مناطق عملیاتی حضور پیدا کردند و با وجود تمامی مشکلات در مقابل دشمن ایستادند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر بار که به این اردوها آمده‌ام جذابیت خاص خود را داشته است و امیدوارم بتوانم راه شهدا را ادامه دهم و رو سیاه نشوم و بتوانم درست زندگی کنم، طوری که فرد مفیدی برای خود و کشور باشم گرچه جا پای شهدا نهادن سخت است ولی خواستن توانستن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات