خبرهای داغ:
زائر راهیان نور:

حجاب چهره برتر زن مسلمان است

خانم کریمی گفت:زنان جامعه امروزی با حفظ متانت و حجاب خود می تواند راه شهدا را ادامه دهد و بر استحکام جامعه اسلامی بیفزاید. حجاب سلاح زن مسلمان برای پیشبرد اهداف شهداست و توصیه آنها نیز به حفط حجاب همیشگی بوده است.
کد خبر: ۸۸۴۱۲۱۷
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
به گزارش ستاد خبری و اطلاع رسانی راهیان نور مستقر در خرمشهر، خانم کریمی از زائران راهیان نور در مصاحبه با خبرنگار بسیج در خصوص حال و هوای راهیان نور میگوید: ما آمده ایم تا با آرمانهای شهدا تجدید بیعت کنیم و اینکهدراهی که آنها رفتند راه بسیار خوبی بوده و ما باید ادامه دهنده این راه باشیم.
 
خانم کریمی در پاسگاه زید گفت:زنان جامعه امروزی با حفظ متانت و حجاب خود می تواند راه شهدا را ادامه دهد و بر استحکام جامعه اسلامی بیفزاید. حجاب سلاح زن مسلمان برای پیشبرد اهداف شهداست و توصیه آنها نیز به حفط حجاب همیشگی بوده است.

وی گفت:با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان در جنگ نرم همه ایرانیان باید مسلح به سلاح روز باشند و با ابزار و تجهیزات کار آمد بتوانند در براب  هجمه های سنگین مقابله کنند.

کریمی افزود:در این منطقه خون های زیادی ریخته شده تا امنیت این سرزمین پا برجا بماند که امروز ایران در بین انبار باروت در خاورمیانه به عنوان جزیره ثبات قلمداد شود.
خانم کریمی در ادامه افزود: شهدا برای راحتی و آسایش ما رفتند و ما باید قدر دان خانواده های شهدا باشیم.



1001/پ20/ب/170
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار