مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: اگرکمر به اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور نبندیم باید با کاسه گدایی، جلوی دشمن مستکبر، سر تعظیم فرود بیاوریم و این در شان نظام اسلامی نیست.
کد خبر: ۸۸۴۱۲۲۰
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶

حجت الاسلام تقدسی در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن تبریک سال جدید به ملت ایران تبریک گفت: آرزو دارم امسال سالی با برکت برای همه مسلمانان جهان و سال فرج منجی عالم باشد.

وی در ادامه با توجه به شعار سال گفت: اگر کمی دقت کنیم دغدغه و نیاز کشور را در پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی می توان دید. اشاره مستقیم حضرت آقا به بحث اقتصاد و نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال ، وظیفه سنگینی رابر دوش همه مردم وخصوصا دولت می گذارد که با شعار تنها و نصب بنر ، این بار سنگین به مقصد نخواهد رسید و نیازمند همت جهادی و تلاش خالصانه و شبانه روزیست . چراکه اگرکمر به اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور نبندیم حتما باید با کاسه گدایی ، جلوی دشمن مستکبر ،سر تعظیم فرود بیاوریم ویقینا هم شان نظام اسلامی و برنامه کامل اسلام ازین حرف ها دور ست وهم حق مردم نیز فراتر از این وضعیت نابسامان اقتصادیست.

حجت الاسلام تقدسی در ادامه گفت: تولید و اشتغال هم دو رکن دارد یکی ملت و دیگری دولت که اگر همت مردم و حمایت دولت نباشد به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.البته که بانک ها وسیستم ربوی نیز بخش بزرگی ازمشکل اساسی در تولید کشور به شمار می آیند که اگر قوانین بانکی اصلاح نشود کارها بازهم گره خواهد خورد انشالله که در این سال که با تولد حضرت زهرا ( سلام الله علیها ) شروع شد برکات و موفقیت های زیادی را در عرصه فرهنگ و اقتصاد شاهد باشیم.

ارسال نظرات