خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در ایام تعطیلات نوروز با 16 خانواده معظم شهید در شهر و روستاهای قم دیدار کرد.
کد خبر: ۸۸۴۱۲۳۸
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
دیدار نوروزی مدیرکل بنیاد با 16خانواده معظم شهدا
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار هاشمی با حضور در بخشهای خلجستان و سلفچگان قم و با حضور در روستاهای استان با خانواده معظم شهیدان این روستاها دیدار و ایشان را مورد تفقد قرار داد.

در این ایام مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران به همراه امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و استاندار قم با دو خانواده معظم شهید در اولین روز از سال نو دیدار کردند.

همچنین در ایام نوروز مدیرکل بنیاد استان با حضور در بخش خلجستان و سلفچگان با خانواده معظم شهیدان محمد وفایی، ‌ابوالفضل عباس زاده،‌ ابوالفضل یوسفیان،‌علی اکبر آخوندی و علی اصغر غلامی دیدار کرد.

سردار هاشمی با حضور در روستای رستگان بخش خلجستان نیز با مادر معظم شهید سید رضایی و مادر تک فرزند ذکور شهید نور اله بابائیان و همسر این شهید والامقام دیدار نمود.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران عصر روز گذشته نیز با پنج خانواده دفاع مقدس و یک خانواده مدافع حرم دیدار کرد و از ایشان تفقد نمود.

سردار هاشمی در این دیدارها با تبریک سال نو و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم و حریم اهل بیت (ع)، آرامش و امنیت امروز را مدیون خونهای ‌پاک شهدا ذکر کرد.

وی تاکید کرد: گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده معظم ایشان موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است ،‌فرهنگی که موجب حفظ دستاوردهای شهدا، عزت، استقلال و آرامش این کشور است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها