خبرهای داغ:
راوی و رزمنده دفاع مقدس در پاسگاه زید گفت:من به عنوان راوی حضور دارم اما تلخ ترین خبر برایم.در دوران دفاع مقدس شهادت دکتر چمران بوده است.
کد خبر: ۸۸۴۱۲۳۹
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
راوی و رزمنده دفاع مقدس در پاسگاه زید گفت:من به عنوان راوی حضور دارم اما تلخ ترین خبر برایم.در دوران دفاع مقدس شهادت دکتر چمران بوده است.

رحیم فلاح  در گفت و گو با خبر نگار بسیج در پاسگاه زید گفت:جای ما بچه بسیجی ها کنار شهداست و در روزهای جنگ و نبرد همرزم شهدا هستیم و بازمانده گان غافله عشق هستیم.

وی گفت: در عملیات رمضان جنگ تانک و ارابه های آهنین شیطان بود با تشنه کامان الهی بود که تا ابد از یاد مردمان این سرزمین نخواهد رفت وتا می توانیم یاد و خاطره رزمندگان و شهدا را باید زنده نگه داشت.

فلاح گفت:انتظار تمام رزمتدگان و شهدا این بود که در نهایت این انقلاب به ظهور ختم شود و در تلویزیون انقلاب اسلامی خبر آمدن امام عصر را بدهند.

رزمندخ دوران دفاع مقدس:مگر میشود سرهای بریده و دستان بریده را از یاد برد.روز های وداع و شب های عملیاتی امروز دلتنگی های ما را به یاد آن دوران بیشتر کرده است.

وی گفت:یاد اوری شجاعت رزمندگان و دردهای ملت برای ماندگاری انقلاب از آسیب های زیاد جلوگیری می کند اما سهل انگاری هایی در انتقال فرهنگ جهاد و شهادت در همه سطوح صورت گرفته است و برای بازسازی آن باید تلاش شبانه روزی کرد.

فلاح در پایان گفت: راویان از فرماندهان و جنگاوران عرصه دفاع مقدس بودند و بخش نا چیزی از آن حماسه ها را می توانند انتقال دهند تا برای نسل های اینده مورد استفاده قرار گیرد.
 
1002/پ20/ب/176
ارسال نظرات
پر بیننده ها