خبرهای داغ:
حسین کریمی گفت: هدف ما از روایت جهاد و شهادت برای جوانان و مردم برای وقت گذرانی نیست جبهه اگر از دید اعتقادی بدان نگاه شود بی شک راه .شای بسیاری از مسایل خواهد بود و اگر از دید دنیا طلبی و منفعت گرایی بدان نگاه شود بسیار خانمانسوز خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۴۱۲۴۶
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
حسین کریمی در گفتگو با خبرنگار بسیج مستقر در طلائیه گفت:یادمان شهدا برای این است که راه گم نشود وگرنه مسیر شهدا در ذهن،عمل و تفکر ما می باشد.

وی گفت:هدف ما از روایت جهاد و شهادت برای جوانان و مردم برای وقت گذرانی نیست جبهه اگر از دید اعتقادی بدان نگاه شود بی شک راه .شای بسیاری از مسایل خواهد بود و اگر از دید دنیا طلبی و منفعت گرایی بدان نگاه شود بسیار خانمانسوز خواهد بود.

کریمی گفت:همان طور که  امام راحل فرمودند:عزت و شرف ما در گرو همین جنگ است و این زیباترین جمله الهی  پیر عشق بود که به مردان و رزمندگان  جان دوباره بخشید.

وی در ادامه اظهار داشت:قیام علیه کفر به معنای طغیان نیست بلکه به معنای جهاد و شهادت طلبی بوده برای جوانان ما که در جنگ سوریه ، عراق ، لبنان و یمن در گیر هستیم دانستن نکات کلیدی جنگ و درس های آن بسیار مفید خواهد بود.

کریمی در پایان گفت:انقلاب دارای نعمت های فراوان بوده که رهبری،سپاه،بسیج،ارتش آن در دنیا بی نظیر بوده است این نهاد ها پس از انقلاب با تمام پیشرفت ها کار خود را به نحو احسن انجام دادند اما انقلاب هنوز در بانک ها و ادارات ما وارد نشده است و از بزرگترین معضلات جامعه است.
 
1002/پ20/ب/179
ارسال نظرات
پر بیننده ها