خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه رزن از اعزام 250 نفر از بسیجیان شهرستان رزن به اردوی راهیان نور جنوب خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۱۲۵۳
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳
سرهنگ فرهاد شیرزاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از رزن با اشاره به اعزام 250 نفر از بسیجیان شهرستان رزن به اردوی راهیان نور جنوب اظهار داشت: این اردو به مدت سه روز از تاریخ 5 فروردین الی 8 فروردین ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این اردو زائران از یادمان‌ها و یادبودهای شهدا در شلمچه، اروند کنار، هویزه، دهلاویه و ... بازدید خواهند کرد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه رزن خاطرنشان کرد: ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس همچون نشانه‌ای آشکار، برجا مانده است تا جوانان و نوجوانان به آنجا رفته و برای حیات خود توشه‌ای برچینند و تردیدی نیست که زنده نگه داشتن راه و یاد شهدا و رویه شهادت طلبی، حرکت در مسیر انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن که دغدغه مقام معظم رهبری است حضور پرشور راهیان نور به خصوص جوانان می‌تواند در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری خنثی کننده این تهاجمات باشد.

شیرزاد با بیان نقش مهم کاروان های راهیان نور در افزایش روحیه دشمن ستیزی خاطرنشان کرد: هر کشوری به گذشته مقاومت و ایثارگری ملت خود در برابر اجانب و بیگانگان افتخار می کند و ایجاد نماد سرباز گمنام در همه کشورها جزو لاینفک افتخارات ملی آنها محسوب می شود .

وی در پایان تصریح کرد: راهیان نور نیز باید ارتباط عمیق بین جوانان و رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس برقرار کند تا تاریخ دفاع مقدس فراموش نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات