خبرهای داغ:
امام جمعه شهر باغبادران

امانت‌داری در کنار تخصص باید در وجود یک عضو منتخب شورا باشد

حجت الاسلام علیرضا فرهنگ امام جمعه باغبادران می گوید: امانت‌داری در کنار تخصص باید در وجود یک عضو منتخب شورا باشد تا بتواند با اشرافیت کامل در کارها از حقوق مردم دفاع کند و بدانیم که در غیر این صورت نمی‌تواند این بار سنگین را به مقصد برساند.
کد خبر: ۸۸۴۱۲۹۴
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ،حجت الاسلام علیرضا فرهنگ امام جمعه باغبادران امانت‌داری را یکی دیگر از مؤلفه‌های فرد اصلح برای عضویت در شورا دانست و تصریح کرد:امانت‌داری در کنار تخصص باید در وجود یک عضو منتخب شورا باشد تا بتواند با اشرافیت کامل در کارها از حقوق مردم دفاع کند و بدانیم که در غیر این صورت نمی‌تواند این بار سنگین را به مقصد برساندوسرنوشت خود را به دست کسانی بدهیم که اهلیت خدمت گذاری به مردم به‌ویژه مستضعفین و زجرکشیدگان را داشته باشند.

وی افزود: بنده بدون حمایت وجانبداری از شخص و یا گروهی نکاتی را به‌عنوان توصیه‌های انتخاباتی  در مورد انتخابات شوراها متذکر می‌شوم که امیدوارم موردتوجه مردم با بصیرت بخش باغ بهادران قرار گیرد.

امام‌جمعه باغ بهادران تأکید کرد: یک عضو شورا باید معتقد، مذهبی،  خداترس، اهل نماز و ارتباط با مسجد و به‌ویژه نماز جمعه و جماعات باشد، کسی که به دین اسلام و دستورات آن و نماز پای بند نباشد بدانید به‌جز خیانت چیزی از خود بر جای نمی‌گذارد.

حجت‌الاسلام فرهنگ خاطرنشان کرد:  اگر در وجود کسی بصیرت وآگاهی در امور باشد اجازه نمی‌دهد افرادی بانام شورا مقاصد شخصی خود را دنبال و بانفوذ خود جلوی خدمت به مردم را بگیرد.

امام‌جمعه باغ بهادران بابیان اینکه  مردم‌داری و توجه به محرومان و مستضعفان یکی از صفات شاخص اعضای شوراست تصریح کرد: کسی که برای چند روز ریاست و جمع‌کردن رای برای خود به ایجاد تفرقه و حکومت کردن روی می‌آورد، توفیق خدمت به مردم را ندارد و تنها مردم را نسبت به همدیگر بدبین کرده و به‌جای دلسوزی برای ضعیفان بذر بدبینی در جامعه ایجاد می‌کند.

وی افزود: از همه عزیزانی که به انقلاب، نظام، رهبری و خدمت به مردم  علاقه‌مندند و اهل توجه به خدا و حضور در مسجد و نماز هستند و توان خدمت به محرومان مستضعفان رادارند، عاجزانه تقاضامندم به‌عنوان نامزد شوراها ثبت‌نام کرده و خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند و جلوی ورود افراد نااهل به این عرصه مهم را بگیرند.

امام‌جمعه باغ بهادران یادآور شد: متأسفانه در مدت هشت ماه خدمت گذاری بنده در بخش باغ بهادران شاهد بودیم که بعضی از اعضای شوراها و دهیاران همکاری لازم با برنامه‌ها را نداشته و با بی‌تفاوتی از کنار این خدمات گذشتند.

وی خطاب به اعضای فعلی شورای بخش باغ بهادران متذکر شد: از کسانی که توانسته‌اند برای مردم گامی مثبت و ارزشمند بردارند تقاضا داریم روند خدمت‌رسانی خود را ادامه دهند  و از کسانی که نمی‌توانند در این عرصه‌ها همکاری کنند خودشان از نامزدی در انتخابات خودداری کنند و اجازه دهند نیروهای معتقد و انقلابی وارد میدان خدمت شوند و در صورت حضور مجدد افراد نااهل  روند برخورد باکسانی که جلوی خدمت‌رسانی به مردم را بگیرند روند بی‌توجهی و منزوی کردن آنان در اذهان مردم خواهد بود.

حجت‌الاسلام فرهنگ خواستار شد: مسؤولان برگزاری انتخابات هم جلوی ورود افراد نااهل به عرصه انتخابات را بگیرند و اجازه ندهند مسیر خدمت گذاری به مردم کند شود.

ارسال نظرات