خبرهای داغ:
کی از دانشجویان که در اردوهای راهیان نور حضور داشت در مصاحبه با خبرنگار ما اینگونه بیان می کند: در خصوص جنگ، فیلم ها و برنامه های بسیاری ساخته شده و می شود و همین سبب پیش زمینه تصورات بزرگی در ذهن جوانان شده است از سوی دیگر تا انسان از نزدیک به دور از فیلم ها و مستندات خودش شهدا را از نزدیک لمس کند چیز دیگری است.
کد خبر: ۸۸۴۱۳۳۰
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مستقر در خرمشهر، یکی از دانشجویان که در اردوهای راهیان نور حضور داشت در مصاحبه با خبرنگار ما اینگونه بیان می کند: در خصوص جنگ، فیلم ها و برنامه های بسیاری ساخته شده و می شود و همین سبب پیش زمینه تصورات بزرگی در ذهن جوانان شده است از سوی دیگر تا انسان از نزدیک به دور از فیلم ها و مستندات خودش شهدا را از نزدیک لمس کند چیز دیگری است.
این دانشجوی بسیجی اضافه می کند: اینجا یک زیاتگاهی همچون سایر زیارتگاه هاست که آنقدر قدرت دارد که می تواند آرزوهایت را بر آورده کند غیر ممکن است بیایی و به حاجت قلبی خود دست پبدا نکنی.
به گفته این دانشجوی عزیز و دیگر زائرین، انسان اینجا دلش را به دل خداوند گره می زند به طوری که می توانی کنار شهدا به دور از روزمره های همیشگی بی دغدغه سال تحویلت را تحویل و جشن بگیری.
این خادم شهداء اذعان می کند: خادم شهدا بودن به معنای این است که همچون شهداء زندگی می کنی و همیشه این باور را داری که زندگی ات به واسطه آنان پر از امید ها و مهربانی هاست به دلیل اینکه زمانی که خادم شهدا هستی می توانی دیگران را دوست داشته و برای آنان در راه خدا و برای او تلاش کنی.
 
1001/پ30/ب/184
ارسال نظرات
پر بیننده ها