خبرهای داغ:
علی محمدی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس با تبریک سال نو اظهار کرد: پنج سال است که پشت سر هم به اردوی راهیان نور می آیم و واقعا ارادت خاصی به آنها دارم فقط به خاطر اینکه این جا متبرک به خون شهداست می آیم، شهداء پیرو ولایت بودند.
کد خبر: ۸۸۴۱۳۳۲
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
علی محمدی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار بسیج مستقر در خرمشهر، با تبریک سال نو اظهار کرد: پنج سال است که پشت سر هم به اردوی راهیان نور می آیم و واقعا ارادت خاصی به آنها دارم فقط به خاطر اینکه این جا متبرک به خون شهداست می آیم، شهداء پیرو ولایت بودند.
وی در ادامه افزود: از سالی که آمده ام و به محض برگشتن حاجت خود را گرفته ام به همه فامیل من ثابت شد شهدا زنده اند و وقتی هر سال می آیم با خودم کلی از فامیل و دوستان را می آورم من همیشه وقتی می گفتم بیاید از نزدیک ببینند باورشان نمی شد حالا که همه با چشم دیدن ما حاجت روا شدیم آنها هم در این چند سال با ما می آیند.  
این رزمنده بسیجی در ادامه خاطرنشان کرد: من هر چه دارم از شهداء است، در یک کلمه می توانم بگویم جان و مالم فدای شهداء و رهبر عزیزم.
همسر این رزمنده در ادامه صحبت های همسرش گفت دیگر راضی نیستیم هیچ وقت عید در جای دیگر باشیم، شهدا گمنام نیستند ما گمنامیم که ارزش کاری آنها را نمی دانیم. پیشنهاد من به همه مردم و همه مخاطبین شما این است اگر مشکلی دارند اگر خواسته دارند از شهداء بخواهند.
وی گفت: حاجت گرفتن از شهداء رد خور ندارد من با چشم خود دیدم که در این پنج سال همه مشکلات خانواده من حل شد، حال همسرم که مشکل اعصاب روان دارد خوب شد و همه این ها را مدیون شهداء هستیم چه در آن هشت سال دفاع مقدس چه الان که حضورشان را در زندگی ام حس می کنم.  
محمدی عنوان کرد: ما که نمیتوانیم این دینی که بر گردن ماست را برداریم حداقل کوچکترین کاری که می توانیم بکنیم این است که به نایب امام زمان(عج) کمک کنیم و پیرو ایشان باشیم و حضور تک تک مردم در طول عید باعث شادی شهداست.
این رزمنده در پایان گفت: شهدا خیلی غریب هستند بعد از عید دوباره تنها می شوند، درست است هیچ وقت رشادت و مردانگی آنها فراموش نمی شود ولی ما که می رویم تنها می شوند و تنها کاری که می توانیم بکنیم این است که به یاد آنها باشیم.
 
1001/پ30/ب/185
ارسال نظرات
پر بیننده ها