کارشناس مسائل اقتصادی گفت: زمانی که مقام معظم رهبری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را ابلاغ فرمودند این خود یک حکم حکومتی برای قوه مجریه است و از این‌سو دولت را نمی‌توان از قصور مبری دانست و گفت در قوانین نیامده است.
کد خبر: ۸۸۴۱۳۳۶
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الله عبدالملکی کارشناس مسائل اقتصادی دبیر شورای اقتصاد سازمان صداوسیما  اظهار کرد: باید اذعان کرد قوانین ما  به‌گونه‌ای است که امکان این را می‌دهند تا رئیس‌جمهور به سیاست‌های اقتصادی کلی عمل نکند یا بتواند آن‌ها را دور بزند.

دبیر شورای اقتصاد صداوسیما افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید هوشیارانه عمل کنند تا در مواقعی که متوجه اقدام دولت برای عمل نکردن به منافع نظام می‌شوند عکس‌العمل هوشمندانه و مناسبی اتخاذ کنند.

وی بیان کرد: دولت برای مدیریت بهتر کارهایش از خلأهای قانونی استفاده می کند اما نمایندگان مجلس شورای اسلامی موظف هستند این خلا ها را کاهش دهند.

عبدالملکی  ادامه داد: ایران دارای تاریخ چند صدساله‌ای است که یکه‌تاز علوم و قدرت جهان بوده است و بازهم می‌تواند به همان جایگاه دست یابد.

دبیر شورای اقتصاد صداوسیما بیان کرد: زمانی که مقام معظم رهبری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را ابلاغ فرمودند این خود یک حکم حکومتی برای قوه مجریه است و از این‌سو دولت را نمی‌توان از قصور مبری دانست و  نباید گفت در قوانین نیامده است.

ارسال نظرات