فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: زیارتگاه هور به دلیل شرایط نامساعد جوی و عدم امنیت لازم جاده ها، تا اطلاع رسانی تعطیل است و كاروان های راهیان نور تا اطلاع ثانوی به این زیارتگاه مشرف نشوند.
کد خبر: ۸۸۴۱۳۳۸
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اهواز، صبح امروز جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با موضوع گزارش راهیان نور95، امور راهیان نور 96 و هماهنگی مراسم رحلت امام خمینی(ره) با حضور سردار علی فضلی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، سردار سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج و دبیراین قرارگاه، سردار اسحاقی فرمانده نیروی انتظاری خوزستان و همچنین مسئولین ستادهای راهیان نور،مسئولین اردویی سپاه های استانی و مسئولین کمیته های قرارگاه در اردوگاه شهید حبیب الهی اهواز برگزار شد.
 
سردار فضلی در این جلسه با اشاره به ممنوعیت اعزام کاروان های راهیان نور به یادمان شهدای هور در ایام نوروز گفت:زیارتگاه هور به دلیل شرایط نامساعد جوی و عدم امنیت لازم جاده ها، تا اطلاع رسانی تعطیل است و كاروان های راهیان نور تا اطلاع ثانوی به این زیارتگاه مشرف نشوند، چرا كه ایمنی و سلامت زائران در اولویت ماست و در حال حاضر جاده های منتهی به این زیارتگاه امنیت و ایمنی لازم را ندارند.
 
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج افزود: به محض رفع مشکل جاده های منتهی به زیارتگاه هور، آن را از طریق رسانه ها به عموم مردم شهید پرور ایران اسلامی اطلاع رسانی خواهیم نمود.
 
وی در پایان با بیان اینکه راهیان نور متعلق به همه مردم ایران است، خاطر نشان کرد: در جریان خدمات رسانی به زائران راهیان نور، شهروند درجه یك و دو برایمان معنی ندارد و خدمات رسانی به صورت عالی،یكسان و در حدتوان صورت می گیرد.
ارسال نظرات