خدمات 12 پزشک و دندان‌پزشک بسیجی به مردم محروم سیلاب کلوار

رئیس بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از استقرار 12 پزشک و دندان‌پزشک با ارائه تمامی خدمات در سیلاب کلوار به همت بسیج دانشجویی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۱۳۴۶
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴

شهرام مهدوی‌مطلق امروز با اشاره به این که 12 گروه جهادی با تعداد افزون بر 250 نفر به مدت 10 روز در 22 روستای استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول به فعالیت جهادی هستند اظهار کرد: این تعداد گروه جهادی از 28 اسفندماه تا 14 فروردین کار خود را در استان و در مناطق محروم آغاز کرده‌اند.

رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از اقدامات مهم دیگر که با محوریت بسیج دانشجویی در مناطق استان انجام می‌شود حضور تعداد 12 پزشک و دندان‌پزشک در منطقه محروم سیلاب کلوار است.

مهدوی‌مطلق افزود: این تعداد پزشک و دندان‌پزشک به مدت 5 شبانه‌روز با همه تجهیزات در منطقه سیلاب کلوار حضور پیدا می‌کنند و به صورت رایگان انواع خدمات را به مردم محروم این منطقه ارائه می‌کنند.

وی گفت: این تعداد پزشک و دندان‌پزشک به تعداد 300 خانوار در این دهستان با جمعیت بیش از هزار نفری خدمات مختلف از جمله در زمینه دندان‌پزشکی ارائه می‌دهند که از پر کردن دندان تا جرم‌گیری و همچنین درمان بیماری‌های دهان و دندان از جمله این خدمات خواهد بود.

این مسؤول افزود: این تعداد پزشک و دندان‌پزشک به همراه تعداد 20 نفر دانشجوی جهادی در این منطقه حاضر خواهند شد و این خدمات را ارائه می‌دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار