بارش باران و سیل به زیر ساختها،اماکن مسکونی و راه ارتباطی پنجاه درصد روستاها در لنده یک میلیارد و 500 میلیون تومان خسارت وارد کرد.
کد خبر: ۸۸۴۱۳۷۷
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
بخشدار مرکزی شهرستان لنده گفت: بارندگی‌های اخیر در شهرستان لنده خسارات زیادی به زیرساخت‌ها، منازل روستایی و راه های ارتباطی 50درصد روستاهای این شهرستان واردکرده است.
مرادی از تخریب 50 منزل مسکونی در روستاهای کوه اسپید، دول آبزا، مال شیخ و بخش موگرمون خبر داد و افزود: راه ارتباطی پنجاه درصد روستاها در دو بخش مرکزی و بخش موگرمون این شهرستان قطع شده است و در این شهرستان هیچگونه ماشین آلات راهداری نیز وجود ندارد.
وی با بیان اینکه در بارندگی‌های سیل‌آسای اخیر در شهرستان تلفات انسانی نداشته‌ایم ادامه داد: هر چند به باغات، دام‌ها و منازل روستایی خساراتی وارد شده، اما تلفات انسانی از هیچ نقطه‌ای در سطح شهرستان گزارش نشده است.
بخشدار مرکزی شهرستان لنده در خصوص پیش‌بینی و برآورد خسارات وارده از بارندگی‌های شدید در شهرستان لنده گفت: برآوردها از خسارات یک میلیارد تومانی حکایت می‌کنند که ممکن است این رقم بیش از این مبلغ باشد.
مشهدی زاده رییس جهاد کشاورزی شهرستان لنده نیز خسارات وارده به باغات و کشاورزی در این شهرستان را 500 میلیون تومان برآورد کرد.
در سه روز اخیر در شهرستان لنده 161 میلیمتر باران باریده که تنها در شب گذشته طی چند ساعت 40 میلیمتر بارندگی گزارش شده است.
ارسال نظرات