فرماندار خاتم گفت: تا ساعت 16 پنجمین روز از ثبت نام از داوطلبان عضويت در شوراهاي اسلامي شهر و روستا 60 نفر از متقاضیان با حضور در فرمانداري و بخشداري ها كار ثبت نام خود را نهايي كرده اند.
کد خبر: ۸۸۴۱۳۸۴
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴

فرماندار خاتم در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: تا ساعت 16 پنجمین روز از ثبت نام از داوطلبان عضويت در شوراهاي اسلامي شهر و روستا 60 نفر از متقاضیان با حضور در فرمانداري و بخشداري ها كار ثبت نام خود را نهايي كرده اند.

فرماندار خاتم با اعلام این خبر اظهار داشت: 21 نفر از اين افراد در حوزه شهر هرات و مروست ثبت نام و 39 داوطلب نيز در حوزه روستاهای شهرستان خاتم اقدام به نام نويسي کرده اند.

فرجام فاضلی گفت: از اين تعداد ثبت نامي كه در حوزه انتخابيه شهرستان خاتم صورت گرفته است 55 نفر مرد و 5 نفر زن هستند كه بيشترين بازه سني داوطلبان ثبت نام شده بين 30 تا 45 سال است.

رئيس هيات اجرايي انتخابات شهرستان خاتم خاطرنشان كرد: ضرورت دارد افرادي كه قصد داوطلبي در انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا را دارند در فرصت اندک باقی مانده ضمن مراجعه به ستادهاي انتخاباتي نسبت به ثبت نام اقدام و زمان ثبت نام خود را به روزهاي آخر موكول نكنند.

ارسال نظرات