روای گیلانی حاضر در ستاد راهیان نور:

به مدد شهدا جوان گیلانی هیئتی شد!

روای گیلانی حاضر در ستاد راهیان نور در خصوص خاطرات حضور خود در مناطق عملیاتی گفت: به مدد شهدا جوان گیلانی هیئتی شد!
کد خبر: ۸۸۴۱۴۰۳
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸

علیرضا هوشیار از روایان و خادم الشهدای ستاد راهیان نور در گفتگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج گیلان به مناطق عملیاتی اظهار کرد:یکبار از گیلان کاروانی را برای بازدید از مناطق عملیاتی به جنوب آورده بودند که در بین آنها پسر جوانی بود که مشخص بود خود و خانواده اش از اقشار مرفه جامعه هستند و با شهید و شهادت میانه ای ندارند اما به دعوت شهدا به این سرزمین آمده بود.

وی گفت: کت و شلوار و کفش های براقی پوشیده بود که نمی گذاشت حتی یک گرد روی آن بنشیند. گذشت تا به یادمان اروند رسیدیم، ورودی اروند همه بچه های کاروان ادب می کردند و کفش هایشان را در می آوردند و پا برهنه وارد یادمان می شدند. حواسمان به این جوان بود که او با لباس های تر تمیزش چه می کند.

هوشیار ادامه داد:این جوان نگاهی به دوستانش انداخت و دید همه پا برهنه شده اند و بروی خاک ها می روند، از طرفی خودش روی لباس و کفش هایش حساس است. ولی دیدیم همین جوان کفش هایش را در آورد پرت کرد یک گوشه ای و روی خاک ها رفت.

وی اضافه کرد: موقع برگشت دیدیم خبری از او نیست، در یادمان به دنبال او می گشتیم که دیدیم درون یک سنگر نشسته و خاک بر سرخود می ریزد و گریه می کند. او را به اتوبوس آوردیم آنقدر انس گرفته بود که یادش رفته بود کفش و کتش را بردارد و بچه ها برایش آوردند.

این روایتگر افزود:همین شد که شهدا مدد کردند و این جوان الان یکی از هیئتی های فعال در گلسار رشت است و هر از چندگاهی هم او را می بینیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار