خاک بهشت-42

اینجا جایی است که قدم به قدمش آغشته به خون پاک شهداست

اینجا جایی است که قدم به قدمش آغشته به خون پاک شهداست و این شهدا آسمانی شدند.
کد خبر: ۸۸۴۱۴۳۴
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه انصار المهدی استان زنجان در شلمچه به جایگاه رفیع شهادت اشاره کرد و گفت: اینجا جایی است که قدم به قدمش آغشته به خون پاک شهداست و این شهدا بودند ک از منیت ها رها شدند و نفس خود را رها کردند و آسمانی شدند

سردار کرمی با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس دشمنان تنها به قصد از بین بدن انقلاب اسلامی به ایران هجوم آوردند، اضافه کرد: جوانان ایرانی با نثار خون خود دشمنان را در راه رسیدن به امیال خود ناکام گذاشتند.

کرمی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس در مقابل جهان ایستادگی کرد، افزود: تنها دشمن ایران در این سال‌ها عراق نبود.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) هشت سال دفاع مقدس را جنگی جهانی در مقیاسی کوچک خواند و اضافه کرد: 50 کشور در هشت سال دفاع مقدس مستقیماً با اسرا وارد جنگ شده بودند.

وی با اشاره به وجود اسیرانی از 18 کشور مختلف جهان در زندان‌های ایران از تصریح کرد: دشمنان ایران با تمام توان چه به لحاظ مالی، اقتصادی، نظام و سیاسی از صدام حمایت می‌کردند.

روایتگری سردار کرمی از عملیات خیبر در طلائیه و رشادت های رزمندگان گردان امام حسین (ع )به فرماندهی شهید احدی از دیگر برنامه های بازدید کاروانهای راهیان نور خواهران ايجرود از طلائیه بود.

کاروانهای راهیان نور خواهران شهرستان ايجرود با حضور 55 نفر در قالب یک اتوبوس در مشهد شهدای ایران حور دارند.

ارسال نظرات