همراه با کاروان راهیان نور شهرستان محلات در سرزمین‌هایی قدم می گذاریم که هر نقطه‌اش برایمان یادآور گذشت دلاورمدانی است که چه راحت از «من دنیایی» گذشتند و به اوج رسیدند.
کد خبر: ۸۸۴۱۴۴۶
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۴

اینجا سرزمین نور است، سرزمینی که هنوز هم جای پای شهدا را می توانی به وضوح در آن ببینی.

سرزمین‌های نور این روزها میزبان میهمانان آسمانی است که برای تجدید بیعت با شهدا پا بر این خاک مقدس نهاده‌اند. فرقی نمی کند که هستی و چه پست و مقامی در این دنیای مادی داری. فقط زمانی که خود را در این مناطق می بینی و به عمق ایثار و گذشت، غیرت و مردانگی، دلورمردی و ایثار پی می بری .

اینجا فاصله ها مفهوم ندارد هدف برای تمامی زائران یک چیز است درک مکتب شهدا و پیروی از راهی که آنان قدم نهادند و به اوج رسیدند.

علی جعفری نوجوان بسیجی کاروان راهیان نور شهرستان محلات هدف از آمدنش به این اردوها را آشنایی با شهدای هشت سال دفاع مقدس و درک شرایط و سختی‌هایی که شهدای در دوران دفاع مقدس تحمل کردند، می داند اینکه تمامی این شرایط و لمس آن برایش عبرت آموزی است.

دارابی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس نیز هدف از حضورش را زنده کردن خاطراتش در دوران دفاع مقدس بیان می کند. اینکه هر لحظه و هر نقطه از این مناطق برایش یادآور نقطه اوج همرزمان بسیاری است که جز حسرت جا ماندن قافله برایش چیزی دیگر به همراه ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات