خبرهای داغ:
جانشین ستاد راهیان نور حوزه:

حضور آیت الله اعرافی در راهیان نور برکات زیادی داشت/ تجلیل مدیر حوزه های علمیه از فعالیت های جهادی و مخلصانه طلاب

جانشین ستاد راهیان نور حوزه های علمیه به تشریح برنامه های آیت الله اعرافی در اردوهای راهیان نور و برکات حضور وی در این مناطق پرداخت.
کد خبر: ۸۸۴۱۴۵۴
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸
حضور آیت الله اعرافی در راهیان نور برکات زیادی داشت/ تجلیل مدیر حوزه های علمیه از فعالیت های جهادی و مخلصانه طلاب
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام حسین زاده با اشاره به برکات مسئولان در مناطق عملیاتی و حضور در راهیان نور گفت: همواره در آستانه سال نو، کاروان های راهیان نور در موج جدیدی از فعالیت اردویی خود به سمت مناطق  عملیاتی جنگ تحمیلی راهی می شوند.

وی افزود: آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور نیز در نخستین ساعات سال جدید با حضور در این مناطق، با بزرگان و علمای این منطقه و همچنین یادمان های مقاومت و شهدای کشور دیدار و بازدید کرد.

جانشین ستاد راهیان نور حوزه های علمیه  تصریح کرد: مدیر حوزه های علمیه کشور روز 27اسفندماه وارد خوزستان شد و صبح روز 28 اسفندماه در جلسه ای با شورای حوزه علمیه خوزستان جلسه ای برگزار کرد.

وی افزود: جلسه دومی که این ایشان در این استان برگزار کرد، برگزاری نشست صمیمی با اساتید حوزه علمیه خوزستان بود که با حضور آیت الله جزایری ناماینده ولی فقیه  و مدیران و معاونان حوزه علمیه استان همراه بود.

حجت الاسلام حسین زاده اظهارکرد: مدیر حوزه های علمیه کشور سپس به سمت هویزه حرکت کرد و در این جمع به سخنرانی پرداخت و نماز ظهر و عصر را نیز در یادمان هویزه به پا داشت؛ پس از نماز نیز با امام جمعه شهر هویزه و مدیر حوزه علمیه هویزه نشستی داشت و در ادامه از حوزه علمیه این شهر بازدید کرد.

وی گفت: پس از این مراسم، آیت الله اعرافی با حضور در یادمان دهلاویه در جمع حاضران در این یادمان به سخنرانی پرداخت؛ وی همچنین با حضور در نمایشگاه دهلاویه از بخش های این یادمان بازدید کرد.

جانشین ستاد راهیان نور حوزه های علمیه یادآورشد: مدیر حوزه های علمیه، سپس در معراج الشهدای اهواز حضور یافته و به سخنرانی پرداخت؛وی پس از امامت نماز جماعت مغرب و عشاء در کنار شهدای گرانقدر تازه تفحص شده در جلسه مدیران مدارس حوزه علمیه خوزستان حضور یافت که این جلسه با حضور 45 تن از مدیران مدارس حوزه علمیه همراه بود.

وی گفت: صبح روز بعد نیز با حضور در اردوی کاروان راهیان نور جامعه المصطفی(ص) و بانوانی که برای اولین بار در این مناطق حضور یافته بودند، مباحث شیوا و دقیقی را پیرامون اهمیت این یادمان های شهدا در شناخت مسیر حقیقی بندگی خدا و انجام تکالیف دینی و تبلیغی بیان کرد.

حجت الاسلام حسین زاده اظهارکرد: آیت الله اعرافی سپس به سمت یادمان اروند حرکت کرد و در این یادمان در برنامه پخش زنده تلویزیونی از شبکه قرآن حضور یافته و سخنرانی کرد؛ سپس از نمایشگاه و یادمان شهدا و عملیات والفجر 8 بازدید  نمود؛ و در ادامه در گلزار شهدای آبادان حضور یافته و از نزدیک با فعالیت های گروه جهادی میقات ظهور که طلاب تهرانی در آنجا حضور داشتند آشنا شد و ضمن تجلیل از فعالیت های جهادی و مخلصانه این گروه رهنمودهایی نیز به این فعالان طلبه بیان کرد.

وی گفت: مدیر حوزه های علمیه سپس در یادمان شلمچه حضور پیدا کرده و از این یادمان و فعالیت های فرهنگی که به خصوص ویژه کودکان برگزار شده است که توسط طلاب انجام شده بود بازدید کرد؛  سپس در موسسه روایت سیره شهدا با حضور امام جمعه این شهر حضور یافت.

جانشین ستاد راهیان نور حوزه های علمیه کشور اظهارکرد: آیت الله اعرافی صبح روز 30 اسفندماه نیز با حضور در شادگان از فعالیت گروه جهادی که در این منطقه از جامعه المصطفی حضور یافته بودند بازدید کرد و ظهر این روز نیز با حضور سردار فضلی در اردوگاه شهید باکری حضور یافت.

وی عنوان کرد: وی مراسم سال تحویل را نیز در یادمان شهدای شلمچه سپری کرد؛ سپس در اردوگاه شهید باکری حضور یافته و با سردار فضلی نیز جلسه ای را برگزار کرده و پیرامون اردوهای راهیان نور حوزه علمیه و اعزام طلاب و مبلغان به این اردوها و... به صحبت پرداختند.

حجت الاسلام حسین زاده خاطرنشان کرد: حضور آیت الله اعرافی به عنوان مدیر حوزه های علمیه در راهیان نور و بازدید از عملیات جنگی و برگزاری جلسات با مسئولین، برکات بسیار خوبی در تسهیل اعزام طلاب و خانواده های آنان برای حضور و بازدید در مناطق جنگی داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار