خبرهای داغ:
عضو هیئت مدیره موسسه روایت سیره شهدا گفت: شبکه ملی وارثون به دنبال هم افزایی و ظرفیت سنجی مجموعه های مردم نهاد فعال در زمینه جهاد و شهادت است.
کد خبر: ۸۸۴۱۴۷۴
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
شبکه ملی وارثون به دنبال هم افزایی فعالان حوزه جهاد و شهادت است
حجت الاسلام والمسلمین حسین جوشقانیان در حاشیه حضور در اردوگاه شهید زین الدین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، اظهار داشت: وارثون مجموعه های مردم نهاد جهاد و شهادت هستند که در سطح کشور فعالیت می کنند.

وی افزود: شبکه ملی وارثون به همت موسسه روایت سیره شهدا و همچنین بنیاد خاتم الاوصیاء(ع) تاسیس شده و اموری همچون ثبت و ضبط تاریخ شفاهی پدران و مادران شهدا و خاطرات شهیدان، جانبازان و آزادگان را پیگیری می کند که البته این کار در 17 استان کشور به خوبی انجام شده و یا در حال انجام است.

دبیر شبکه ملی وارثون ادامه داد: راه اندازی بخش های کودک و نوجوان، خادمان، راویان، یادمان داران، تولید محصولات دفاع مقدس، حضور در فضای مجازی، سازماندهی یادواره های شهدا، راه اندازی مرکز تخصصی جهاد و شهادت در حوزه های علمیه و مرکز فرهنگی مطاف عشق در زمینه تولید محصولات فرهنگی حوزه ایثار و شهادت و همچنین پیگیری مباحث تعلیم و تربیت و آموزش و اعزام از جمله کارکردهای این شبکه است.

جوشقانیان همچنین با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر پرهیز از کار فردی، خاطرنشان ساخت: شبکه ملی وارثون به دنبال ارتباط دادن، هم افزایی، آگاهی بخشی و ظرفیت سنجی مجموعه های مردم نهاد فعال در حوزه ایثار و شهادت با یکدیگر است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها