مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خاتم:

با چشم باز و با شاخصه های ولایت انتخاب کنیم / روشنگری حق و باطل را اساس کار قرار دهیم

حجه الاسلام والمسلمین خوشنام انتخابات ایران را بهترین و مردمی ترین انتخابات در سطح جهان دانست و بر انتخاب با چشم باز و با شاخصه های ولایت تاکید کرد .
کد خبر: ۸۸۴۱۵۰۳
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خاتم در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت : انتخابات ایران اسلامی یکی از بهترین و مردمی ترین انتخابات در سطح جهان است . برکات و نشاط انتخابات در ایران باعث عزت و اقتدار ایران اسلامی در سطح جهان می شود امام زنان و مردان انقلابی باید انتخابشان بر اساس شاخصه ها و با چشم باز باشد .

حجه الاسلام والمسلمین خوشنام در ادامه خاطر نشان کرد : ما اگر بخواهیم در عرصه های اقتصاد و فرهنگ به پیشرفت و سعادت برسیم باید با چشمانی باز و بصیر و با شاخصه هایی که رهبر معظم انقلاب در مورد ریاست جمهوری وشوراهای شهر بیان فرموده اند انتخاب کنیم .به حمدالله دست خدا و اهل بیت (ع ) همیشه با این ملت بوده است .

وی در ادامه گفت : کسانی را انتخاب کنیم که اقتصاد مقاومتی را باور کرده و عمل کنند چرا که اقتصاد مقاومتی یعنی اقتدار ، استقلال ، عزت و رفع فقر و بیکاری ، اما وابسته بودن به استکبار جهانی و واردات بی رویه یعنی ذلت و عقب ماندگی .

روشنگری و تبیین شاخصه ها و شناساندن حق و باطل و نفاق مدرن را هر مسئول و صاحب منصبی باید سرلوحه کار خودش قرار دهد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار