مدیر مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود از تشکیل کارگروه تبیین مصادیق و راهکارهای اجرایی شعار سال «اقتصاد مقاومتی تولید – اشتغال » در این مؤسسه فرهنگی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۱۵۵۶
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

محمد ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به شعار امسال رهبر انقلاب و توجه به این امر اظهار کرد: کارگروهی تخصصی ویژه شعار سال در این مؤسسه فرهنگی در مورخه شنبه و یکشنبه پنجم و ششم فروردین تشکیل شده است.

ابراهیمی با اشاره به نامگذاری سال‌های مختلف از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی حوزه پیشرونده و فزاینده همراه با تعالی های سازمانی، انسانی و ساختارهای اجتماعی کشور است و نه تنها یک اقتصاد ریاضتی نیست بلکه پویا بوده و رو به جلو حرکت می کند که براین اساس تشکیل کارگروهی برای تعیین مصادیق شعارهای سال که از سوی مقام معظم رهبری اعلام می‌شود، از طریق مؤسسه فرهنگی بین الحرمین  در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و به جهت تحقق اهداف ایشان، مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین در نظر دارد تا با اقدامی مناسب به جهت عمل به دستورات و فرمایشات مقام معظم رهبری گامی اساسی را بردارد.

ابراهیمی افزود: بر این اساس کارگروهی برای تعیین مصادیق شعار سال اقتصاد مقاومتی تولید اشتغال  در مؤسسه تشکیل شده تا به تبیین مصادیق و ارائه راهکارهای اجرایی امسال اقدام کند.

مدیر مؤسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود خاطر نشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، توزیع جزوات مربوط به اقتصاد مقاومتی، برگزاری گفتمان‌های دینی ، برگزاری نمایشگاههای اقتصادی در حوزه فرهنگ قران و عترت و آموزش آحاد جامعه از جمله تصمیمات مهم این کارگروه ویژه اقتصاد مقاومتی تولید - اشتغال است.

ابراهیمی با اشاره به برگزاری انتخابات در سال جدید و احتمال توجه مسئولین به این امر مهم سیاسی خواستار توجه بیشتر مسئولین خصوصآ مدیران اقتصادی و فرهنگی  به موضوع اقتصاد مقاومتی گردید و همچنین از صاحب‌نظران خواست تا با همکاری و مساعدت خود نسبت به تحقق شعار سال این مؤسسه فرهنگی را یاری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها