مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر:

سپاه و بسیج نگاه ویژه‌ای به تحقق و اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی داشته است

پس از ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب، سپاه و بسیج نگاه ویژه‌ای به تحقق و اجرایی شدن این سیاست‌ها داشته است.
کد خبر: ۸۸۴۱۵۶۰
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر با اشاره به اهمیت نامگذاری سال 1396 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال» گفت: یکى از نکات مهمی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سالهاى اخیر بر آن تأکید کرده‌اند و مسئولان کشور را به آن توجه داده‌اند، مسئله اقتصاد مقاومتى و عمل به سیاست‌هاى کلى و دستورهاى ارائه‌شده در این‌زمینه است.

حجت الاسلام محمدی افزود: در موارد متعددى رهبر معظم انقلاب به مسئولان کشور متذکر شده‌اند که سیاست‌هاى اقتصاد مقاومتى باید مبناى عمل قرار گیرد ،چرا که یکی از نیازهای مبرم و اولویت کاری کشور، مسئله اقتصاد و مشکلات معیشتى مردم است و ازاین‌رو هر اقدامى که خلاف سیاست‌هاى اقتصاد مقاومتى صورت مى‌گیرد در حقیقت نه تنها مشکلى را حل نمى‌کند بلکه بر مشکل مى‌افزاید.

وی در ادامه با اشاره به نقش بسیج و سپاه در تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: پس از ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب، سپاه و بسیج نگاه ویژه‌ای به تحقق و اجرایی شدن این سیاست‌ها داشته است و تا به حال اقدامات خوبی در همین راستا انجام شده است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر بابیان این که حمایت از تولید و ایجاد اشتغال بسیاری از آسیب‌های سطح جامعه را کاهش خواهد داد، تصریح کرد:

حجت الاسلام محمدی امسال نیز با توکل به ذات اقدس الهی، سپاه ناحیه ابهر با عزمی راسخ و تلاشی مضاعف به مأموریت‌های خود در این راستا عمل خواهد کرد تا بتوانیم به منویات معظم له جامع عمل بپوشانیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر ادامه داد: تولید و اشتغال دو محور اساسی نام‌گذاری شعار امسال هستند که تحقق این دو محور باعث رفع گرفتاری‌ها و مشکلات جامعه می‌شود و اگر به صورت جدی به بحث تولید پرداخته شود باعث اشتغال و ایجاد فرصت‌های شغلی می‌شود و بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها را از بین می‌برد.

حجت الاسلام محمدی در پایان با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور جنوب کشور افزود: توجه به اهمیت اردوهای راهیان نور ضروری است چرا که احیاکننده فرهنگ شهادت، مقاومت و به شکل کلی احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی می تواند باشد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت در گفتمان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان یکی از آرمان های اساسی و مهم عنوان نمود: فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان عامل دعوت کننده و عنصر بقای انقلاب و اسلام است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار