اردوهای راهیان نور موثرترین برنامه فرهنگی کشور است که موجب حفظ فرهنگ ایثار و شهادت می شود.
کد خبر: ۸۸۴۱۵۶۷
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر روابط عمومی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: آخرین دوره اعزام کاروان های راهیان نور استان زنجان به مشهد شهدا از هشتم فروردین ماه سال جاری آغاز می شود.

بهروز حسینی افزود: دوره نخست اعزام کاروان های راهیان نور استان زنجان از 22 تا 25 اسفند ماه سال گذشته برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این دوره 9 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: دوره دوم نیز از 26 تا 29 اسفند ماه که ویژه شهرستان زنجان بود در قالب 10 اتوبوس اعزام شدند.

این مسئول با بیان اینکه اعزام دوره سوم با 10 دستگاه اتوبوس از 29 اسفند ماه تا دوم فروردین بود، تصریح کرد: چهارمین دوره از کاروان های راهیان نور استان زنجان از شهرستانهای زنجان و ایجرود و دو گروه از اقشار بسیج مهندسین، طلاب و جامعه پزشکی، عازم سرزمین نور شدند.

وی گفت: این کاروانها که شامل زائرین خواهر در قالب 8 اتوبوس بودند که هفتم فروردین به استان زنجان باز می گردنند.

مدیر روابط عمومی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: در طی این مدت برنامه‌های مختلف فرهنگی از قبیل خاطره گویی، بازدید از مناطق عملیاتی مختلف، مراسم عزاداری و برگزاری رزمایش‌های مختلف شبانه پیش بینی شده است.

حسینی با بیان اینکه اعزام دوره آخر کاروان های راهیان نور استان زنجان از هشتم فروردین آغاز می شود، افزود: در این دوره هشت اتوبوس اعزام می شوند.

وی از بازگشت آخرین دوره زائران مشهد شهدا از 11 فروردین ماه خبر داد و گفت: بازدید از یادمان های دوران دفاع مقدس به ویژه طلائیه، هویزه،فتح المبین،شلمچه و اروندکنار از برنامه های استان برای کاروان های راهیان نور است.

مدیر روابط عمومی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه راهیان نور تضمین کننده و یک حرکت فرهنگی است فوق العاده است، اضافه کرد:۲۵ خادم شهدا برادر و ۱۰ خادم خواهر به اردوهای راهیان نور اعزام شده و ۱۲۰ خادم نیز با اتوبوس همراه زائران بودند.

وی برضرورت حفظ روحیه ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: اردوهای راهیان نور موثرترین برنامه فرهنگی کشور است.

ارسال نظرات