خبرهای داغ:
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه زيركوه:
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه زيركوه با اشاره به اعزام راهیان نور عید نوروز 1396 گفت: از قشر محلات 150 نفر به مدت هفت روز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده اند.
کد خبر: ۸۸۴۱۵۸۶
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

حسین میری فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه زيركوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، اظهارداشت: در سال 95 از شهرستان زیرکوه در 4 مرحله راهیان نور اعزام شده اند.

وی خاطرنشان کرد: یک کاروان راهیان نور محلات در فروردین 95 به استعداد یکصد نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

میری با بیان اینکه سه مرحله اعزام راهیان نور دانش آموزی داشتیمافزود: یک مرحله برادر 220 نفر، دو مرحله خواهر 212 و 50 نفر 7 روزه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده اند.

وی با اشاره به اعزام راهیان نور عید نوروز 1396 گفت: از قشر محلات150 نفر به مدت هفت روز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده اند.

فرمانده ناحیه سپاه زیرکوه عنوان کرد: شهدا در دفاع مقدس دین خود را به انقلاب ادا کرده اند و با اقتدا به سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) جام شهادت را نوشیدند .

وی اظهارداشت: اینک ما وظیفه داریم همچون حضرت زینب (س) پیام شهدا را به نسلها منتقل کنیم و یاد و نام شهدا را زنده نگه داریم چراکه فضیلت این امر با توجه به کلام حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی کمتر از شهادت نیست .

میری ادامه داد: هدف از اردوهای راهیان نور آشنایی نسل امروز و جاماندگان با معارف و فرهنگ دفاع مقدس و راه رسم شهدا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها