خبرهای داغ:
مسئول اردوگاه راهیان نور خراسان جنوبی گفت: این کاروان که از 29 اسفندماه در مناطق عملیاتی جنوب حضور پیدا کردند شامل ده دستگاه اتوبوس و 65 دستگاه وسیله شخصی است که جمعا نزدیک به 800 نفر از مناطق بازدید خواهند داشت.
کد خبر: ۸۸۴۱۵۹۰
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ اسماعیلی در حاشیه بازدید از مناطق عملیاتی اظهار داشت: امروز وظیفه همه ما است که از انقلاب و نظام اسلامی با جان و دل دفاع کنیم و همانند شهیدان برای حفظ اسلام و انقلاب تا پای جان بایستیم.

وی گفت: شهیدان مظهر فداکاری و ایثار و ولایتمداری بودند و همین خصوصیات باعث شد که امروز مردم از سرتاسر کشور برای زیارت قبور این عزیزان حضور پیدا کنند.

مسئول اردوگاه راهیان نور خراسان جنوبی افزود: این کاروان که از 29 اسفندماه در مناطق عملیاتی جنوب حضور پیدا کردند شامل ده دستگاه اتوبوس و 65 دستگاه وسیله شخصی است که جمعا نزدیک به 800 نفر از مناطق بازدید خواهند داشت.

وی بیان داشت: این زائرین سال تحویل را در کنار سه راهی شهادت و در طلائیه برگزار کردند و آمده بودند تا خانه دل را معطر به صفای شهیدان کنند و سال خود را با شهیدان تحویل کنند.

اسماعیلی ادامه داد: خوشا به حال کسانی که هنوز عشق به شهید و شهادت در وجود خودشان و خانواده های عزیزشان موج می زند.

وی عنوان کرد: جای هم استانی ها و هم شهری های عزیز ما در اینجا بسیار خالی است. ان شاء الله خداوند توفیق دهد خدمتگزاران خوبی برای شهیدان باشیم .

مسئول اردوگاه راهیان نور خراسان جنوبی گفت: امسال در طلائیه هم استانی ها و همه ایرانی هایی که اینجا بودند برای اینکه سالی سرشار از موفقیت داشته باشند و برای سلامتی رهبرمان دعا کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها