زائر راهیان نور گفت: شهدا در جنگ دست خود را دادند تا ما به هیچ بیگانه‌ای دست دوستی ندهیم، آنها پای خود را از دست دادند تا پای هیچ غریبه ای در کشور راه پیدا نکند.
کد خبر: ۸۸۴۱۶۳۸
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴

مهدی رحمانی زائر راهیان نور در گفت‌و گو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ بااشاره به اردو راهیان نور گفت: اردوراهیان نور یکی از بهترین اقدامات فرهنگی برای شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: به شکرانه خدا امروزه راهیان نور به عنوان یک حرکت عظیم فرهنگی حتی تبدیل شده که پیام آن به خارج از مرزها نیز نفوذ کرده است. همه افراد باید در برگزاری هرچه بهتر این اردوها به سهم خود تلاش کنیم.

زائر راهیان نور تصریح کرد: حضور در مناطق عملیاتی جنوب سبب می شود تا تاثیر عمیق روحی و روانی بر جوانان داشته باشند یکی از تاثیرات آن این است که فرد را در قبال شهدا مسئولیت‌پذیر می‌کند.

وی افزود: وظیفه ما این است که پاسدار خون شهدا باشیم چراکه شهدا رفتند تا ما در آسایش باشیم آنها در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل جنگیدند. وظیفه همه است که هرساله به این مناطق عملیاتی بیائیم و تجدید پیمانی با شهدا داشته باشند.

این زائر ۲۰ساله راهیان نور تصریح کرد: شهدا در جنگ دست خود را دادند تا ما به هیچ بیگانه‌ای دست دوستی ندهیم، آنها پای خود را از دست دادند تا پای هیچ غریبه ای در کشور راه پیدا نکند ولی متاسفانه مواقع بسیاری بوده که ما نتوانسته ایم دین خود را به شهدا ادا کنیم واین بی لطفی بزرگی است امیدواریم که همه ادامه دهندگان راه آنها باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم تربیت شده همین مرز و بوم هستند. این مناطق فرصتی مناسب و کم نظیری را در اختیار افراد قرار می دهد تا با بینش الهی بیشتر آشنا شوند و به قطع می توان گفت تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات