مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: در سال گذشته 836 خانواده زندانی از حمایتهای کمیته امداد استان مرکزی بهره مند شدند.
کد خبر: ۸۸۴۱۶۴۵
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در دیدار با مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان با اشاره به اینکه هم اکنون 836 خانواده زندانیان در قالب یک هزار و 904 نفر از حمایت‌های این نهاد بهره‌مند هستند، گفت: مهمترین هدف کمیته امداد حفظ و تحکیم بنیان خانواده است از این‌رو حمایت از این خانوارها را وظیفه خود می‌داند.

وی افزود : آزادی سرپرستان خانوار که به علت محکومیت مالی زندانی هستند موجب رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی می‌شود و با آزادی یک زندانی که با جرائم غیرعمد دوران محکومیت خود را می‌گذراند می‌توان خانواده‌ای را از بسیاری معضلات و گرفتاری‌های ناشی از فقدان سرپرست خانوار نجات داد.

جواد مسعودی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان نیز ضمن تقدیر از خدمات کمیته امداد، کمک به زندانیان جرائم غیر عمد را امری انسانی و بسیار مقدس برشمرد و گفت: با همکاری کمیته امداد و ستاد دیه زندانیان جرائم غیر عمد آزاد و به آغوش خانواده برگشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازگشت سالم و توأم با تغییرات مثبت رفتاری زندانیان به جامعه و خانواده می‌تواند در کاهش وقوع جرم و در نتیجه ارتقاء سلامت جامعه اثرگزار باشد که اجرای صحیح و هدفمند برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در زندان‌ها اثرات مطلوبی به همراه داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات