خبرهای داغ:
خادم شهدا:

دستانی که برای قنوت پروردگار بسته شد

خادم شهدا، شهدای غواص را اینگونه توصیف کرد:آنان کسانی بودند که دستهایی که به قنوت به سوی آسمان بلند می کردند و لبهایی که آرام “ربنا قنا من عذاب النار” زمزمه میکردند، داشتند.
کد خبر: ۸۸۴۱۶۴۸
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵
به گزارش خبرنگار بسیج مستقر درخرمشهر،خانم امیری یکی از خادمین شهدا است که در اروند کنار، کام زائران شهدا را با یک لیوان شربت شیرین میکرد.
وی شهدای غواص را اینگونه توصیف کرد:آنان کسانی بودند که دستهایی که به قنوت به سوی آسمان بلند می کردند و لبهایی که آرام "ربنا قنا من عذاب النار” زمزمه میکردند، داشتند.
وی ادامه داد: آن دستها را بستند، بند زدند بر وجود ِ پاکی که جز عشق، هیچ چیز نمی توانست آن را اینگونه در آرامش به مسلخ بکشاند.
امیری درد شهدای غواص را اینگونه بیان کرد: تله های آبی رو جلوتر میبینید،ستاره ای شکل بودند از طرف رژیم بعثی در اروند کار گذاشته شده بود .
وی تصریح کرد:در خاطرات راویان مکرر شنیدیم، شهدایی بودند که وفتی به این تله هایی ستاره ای گرفتار میشدند احشام داخلی این غواصان با شوری رود اروند کنار با هم آمیخته میشد.
وی بیان کرد: حساب کنید شوری و جراحت صدای هر انسانی را از درد بلند خواهد کرد اما این عزیزان صدای خود را خفه میکردند تا دشمن متوجه حضور آنها نشود.
وی در خاتمه عنوان کرد: راه شهدا را چراغ و فانوس خودمون در گذرگاه های سخت زندگی قرار دهیم.
1002/پ20/ب/210
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار