بازدید 410هزار مسافر از اماکن تاریخی وگردشگری استان

تاکنون بیش از 410 هزار نفر مسافر و گردشگر از اماکن تاریخی، زیارتی، گردشگری، سیاحتی و تفریحی استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرده اند.
کد خبر: ۸۸۴۱۶۶۳
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در حاشیه جشن نوروزگاه شهرستان کهگیلویه که در محوطه کاروانسرای بافت قدیم دهدشت برگزار شد گفت: برنامه های فرهنگی متنوعی همچون برپایی آئین های نوروزی با هدف معرفی جاذبه های گردشگری، تاریخی و تفریحی استان در سراسر کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.
باقری یکی از این برنامه ها را برپایی جشن نوروزگاه دانست و افزود: هدف از اجرای این جشن علاوه بر ایجاد فضای شاد و با نشاط برای مردم و مسافران نوروزی معرفی آئین ها، آداب و رسوم نوروزی مردم استان به میهمانان نوروزی است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با بیان اینکه نظیر چنین برنامه جشنی در مراکز دیگر شهرستان های استان نیز برگزار می شود گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از 410 هزار نفر مسافر و گردشگر از اماکن تاریخی، زیارتی، سیاحتی و تفریحی استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرده اند.
باقری افزود: از این تعداد گردشگر بیش از 347 هزارنفر در استان اقامت کرده اند که با وجود بارندگی در استان کهگیلویه و بویراحمد آمار قابل قبولی را در کشور به لحاظ تعداد گردشگر و مسافر نوروزی داراست.
ارسال نظرات
آخرین اخبار