خبرهای داغ:
کاروان 90 نفره راهیان نور شهرستان فردوس از 7 فروردین بمدت شش روز و در قالب یک دستگاه اتوبوس به صورت خانوادگی و یک دستگاه اتوبوس از بسیجیان گردان هفتم پیاده امام حسین (ع) به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند .
کد خبر: ۸۸۴۱۶۸۸
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس در مراسم بدرقه کاروان های راهیان نور گفت : مهمترین هدف اعزام کاروان ها به مناطق عملیاتی دفاع مقدس را تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و نسل های آینده انقلاب اسلامی باید با فرهنگ ایثار و شهادت و دلاورمردی های رزمندگان اسلام آشنا شده و در زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی خود آن را سرلوحه کارقرار دهند.
 
ماشااله محمودی افزود : در این کاروان 90 نفر از علاقمندان کربلای ایران از 7 فروردین بمدت شش روز و در قالب یک دستگاه اتوبوس به صورت خانوادگی  و یک دستگاه اتوبوس از بسیجیان گردان هفتم پیاده امام حسین (ع) به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند .
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس گفت: در این مدت زائران شهدا ضمن زیارت مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران در قم از مناطق عملیاتی شلمچه، اروند(منطقه عملیاتی والفجر۸)، طلائیه، هویزه، سوسنگرد، دهلاویه، چزابه، فکه، فتح المبین، شوش، دوکوهه بازدید خواهند کرد.
 
وی در پایان افزود : امسال بیش از 100 نفر از مردم شهرستان فردوس با اخذ معرفی نامه از ناحیه سپاه فردوس با وسیله شخصی به مناطق عملیاتی جنوب عزیمت کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها