خبرهای داغ:
توليت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، استاندار قم و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همزمان با آغاز سال جدید، با تعدادی از خانواده های معظم شهدا دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۴۱۶۹۹
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
ديدار نوروزی مسئولان استان قم با خانواده های معظم شهدا
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آيت الله سعيدي تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در ديدار با خانواده شهيدان علي رضازاده و مهدي خرمي صفا اظهار داشت: در بين اصول پنج گانه دين ولايت از ديگر اصول مهمتر است و پس از ولايت خداوند، ولايت ائمه اطهار(ع) و ولي فقيه داراي اهميت هستند.


وي با اشاره به تاكيدات ائمه ي اطهار (ع) بر زندگي با عزت افزود: يكي از مصاديق عزت اين است كه جان خود را در راه اعتقادات و در مسير خداوند فدا كنيم و خانواده های شهدا نماد عزت اسلامي و حافظ انقلاب اسلامي هستند.

سيد مهدي صادقي استاندار قم نيز در ديدار با خانواده های این دو شهید بزرگوار با بيان اينكه تداوم انقلاب اسلامي ثمره خون هاي پاك شهيدان و ايثارگري مردم است، اظهار داشت: سرمايه ي اصلي نظام نيز همين از خودگذشتگي و ايثار در برهه هاي مختلف است.

وی پاسداري از ميراث شهيدان را وظيفه ي همه دست اندركاران نظام اسلامي دانست و تصريح كرد: مسئولان بايستي در عمل و با خدمت به مردم دين خود را به شهيدان ادا نمايند.

دیدار نوروزی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با 16خانواده معظم شهید

سردار هاشمی نیز با حضور در تعدادی از روستاهای بخش های خلجستان و سلفچگان قم با خانواده معظم شهدای این روستا دیدار کرد.

وی در این دیدار، از مقام والای شهیدان محمد وفایی، ‌ابوالفضل عباس زاده،‌ ابوالفضل یوسفیان،‌دعلی اکبر آخوندی، علی اصغر غلامی، سید رضایی، و تعدادی دیگر از شهیدان دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل کرد.

هاشمی ابراز داشت: گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده معظم ایشان موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است ،‌فرهنگی که موجب حفظ دستاوردهای شهدا، عزت، استقلال و آرامش این کشور است.

لازم به ذکر است: در دیدار تولیت حرم و استاندار قم با خانواده معظم دو شهید، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز حضور داشت.
ارسال نظرات