خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق (ع) :
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق (ع) اصفهان گفت : راهیان نور ، سفری زنده برای یادآوری دلیری دلیرمردان و جوانان معتقد، پاک و ولایت مدار ایرانی است.
کد خبر: ۸۸۴۱۷۳۱
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان حجت الاسلام علی رمضانی گفت : یکی از سنتهای حسنه و پسندیده پس از دوران دفاع مقدس بازدید از مناطق عملیاتی جبهه های جنوب و غرب کشور خصوصا برای نسل های پس از جنگ است که در ایام نوروز بسیاری از هم وطنان عاشق به زیارت محل عروج شهداء و ایثارگران جنگ تحمیلی می روند.

وی گفت : راهیان نور ، فرصتی برای تأمل است و مردم عزیز ما سال جدید خود را با شهدا آغاز می کنند و از برکات و آثار معنوی آنان در طول زندگی بهره می برند.

حجت الاسلام رمضانی افزود : امسال نیز همانند سال های گذشته ناحیه امام صادق(ع) کاروان زائران را در ایام عید نوروز به سرزمین عشق و ایثار اعزام می نماید و حوزه نمایندگی ولی فقیه نیز با همکاری سازمان بسیج طلاب استان به همراه کاروان ها روحانیون مبلغ را اعزام کرده تا در طول سفر برنامه های اعتقادی و معنوی ،اقامه ی نماز جماعت،پاسخ به سوالات شرعی را برگزار نمایند.

وی در پایان گفت : در محل اسکان زائران در اردوگاه شهید مسعودیان اهواز نیز روحانیون تبلیغی برای برگزاری مراسمات معنوی و فرهنگی مستقر شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها