زائر راهیان نور:

شهدا مسیر زندگی من را تغییر دادند

زائر راهیان نور با بیان اینکه شهدا مسیر زندگی‌اش را تغییر داده‌اند، گفت: چند سالی که تصمیم می‌گرفتم به این مناطق سفر کنم ولی تا به امسال شهدا دعوتم نمی کردند، نمی دانستم چرا؟ شاید برای اینکه هنوز معرفت آن را پیدا نکرده بودم.
کد خبر: ۸۸۴۱۷۳۲
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱

مریم امیری زائر اعزامی از اراک در گفت‌و گو با خبرنگار استان مرکزی؛ با بیان اینکه اولین بار است که به مناطق عملیاتی جنوب سفر کرده است، گفت: این اردوهای معنوی بسیار اثرگذار است. من شخصا با حضور در این مناطق وقتی سختی و مشکلات شهدا را زا نزدیک لمس کردم تصمیم گرفتم مسیر زندگی خود را تغییر دهم.

وی افزود: چند سالی که تصمیم می‌گرفتم به این مناطق سفر کنم ولی تا به امسال شهدا دعوتم نمی کردند، نمی دانستم چرا؟ شاید برای اینکه هنوز معرفت آن را پیدا نکرده بودم.

این زائر راهیانن نور تصریح کرد: تا پیش از این خیلی نسبت به نماز و حجاب مقید نبودم و هر بار که از دوستانم از فضای کاروان های راهیان نور می شنیدم به خودم تلنگری می زدم که چه گره ای در کار من وجود دارد که شهدا دعوتم نمی‌کنند و تصمیم گرفتم رفتار خود را تغییر بدهم و اعتقاداتم را تقویت کنم و وقتی توفیق حضور در این مناطق را پیدا کردم باز هم تلاش می کنم نسبت به تقویت اعتقاداتم تلاش کنم و از شهدا خواستم که دستم را بگیرند تا بیش از این در باطلاق گناه فرو نروم.

امیری ادامه داد: امسال توفیقی شد تا به همراه پدرم به این مناطق بیایم وقتی این خبر خوش را از پدرم شنیدم اشک در چشمانم جاری شد و اینجا بود که دریافتم شهدا زنده‌اند و ما را می‌بینند و با ما زندگی می کنند.

وی افزود: الان نزدیک به هفت ماه است که حجابم را رعایت می‌کنم و این پاکی و حجاب را مدیون شهدا هستم چراکه آنها راه درست به من نشان دادند. با خود عهد بسته ام که هر ساله برای دیدن شهدا و تجدید پبمان با آنها به این مناطق بیام و یادشان را زنده نگه دارم.

این زائر راهیانن نور تصریح کرد: از خدا خواستارم که من را در این راه ثابت قدم نگه دارد و مرا از لغزش‌ها نگه دارد تا بتوانم وظیفه ام را در قبال شهدا انجام دهم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات