کارشناس مسائل فرهنگی گفت: از تمام مسئولین خواستارم که اگر کمی و کاستی در راهیان وجود دارد برطرف کنند تا تاثیرگذاری آن روی افراد بیش از این باشد.
کد خبر: ۸۸۴۱۷۷۲
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱

انسیه اصغری زائر راهیان نور در گفت‌و گو با خبرنگار بسیج استان مرکزی با ابراز خرسندی از حضور خود در مناطق عملیاتی جنوب گفت: برای دومین بار است که به مناطق عملیاتی جنوب مشرف می‌شوم بار اولی است که در مناطق عملیاتی جنوب حضور پیدا می‌کنم.

وی افزود: پدرم یکی از جانباز شیمیایی است و این اولین باری است که با حضور در این مناطق از نزدیک شرایط فیزیکی این مناطق را درک می کنم و از نزدیک رشادت‌ها و دلیرمردی‌های شهدا را لمس کردم و دانستم که پدرم و دیگر رزمندگان در چه شرایط سختی با دشمنان می جنگیدند.

کارشناس امور فرهنگی گفت: شهدا رفتند تا ما در آسایش باشیم و راه آنها را ادامه دهیم نه اینکه غرق در دنیای مادیات شویم و در دریای گناهان غرق و مایه سرافکندگی کشور شویم.

این زائر راهیان نور تصریح کرد: این روزها در خیایان‌ها و کوچه‌ها مشاهده می کنیم دختران و پسران با چه وضعیت و قیافه‌ای ظاهر می‌شوند این نشان دهنده ضعف در ایمان و اعتقاد آنها است اگر این افراد برای یک بار هم که شده به این مناطق بیایند و مظلومیت شهدا را مشاهده کنند قطعا مسیر زندگیشان تغییر خواهد کرد.

اصغری ادامه داد: اردوهای راهیان نور مختص به فرد یا گروه خاصی نیست همه افراد می توانند حضور پیدا کنند و با تبلیغ این سیره و سنت به دشمنان بفهمانند که ما شهدا را الگو قرار داده‌ایم و تا آخر در برابرشان ایستادگی خواهیم کرد‌‌.

این کارشناس امور فرهنگی تصریح کرد: مسئولین باید شرایطی را فراهم کنند تا همه افراد و در هر سن و سالی به ویژه جوانان که افسران جنگ نرم و آینده سازان مملکت هستند در این مناطق حضور پیدا کنند تا با فرهنگ شهادت آشنا شوند.

وی افزود: افرادی هستند که به فکر تضعیف روحیه شهادت هستند آنها کسانی هستند که چشم دیدن پیشرفت ایران و اقتدار جمهوری اسلامی را ندارند ولی به همت خدا ایران از امن ترین منطقه جهان تبدیل شده است‌.

اصغری در پایان خاطرنشان کرد: از تمام مسئولین خواستارم که اگر کمی و کاستی در راهیان وجود دارد برطرف کنند تا تاثیرگذاری آن روی افراد بیش از این باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات