خادم راهیان نور گفت: در پیاده‌روی اربعین سال گذشته زمانی که از مرز شلمچه و چزابه به کربلا سفر کردم با حضور در شلمچه حس غریبی پیدا کردم و همانجا بود که از شهدا خواستم تا خادم شهدا در این مناطق باشم.
کد خبر: ۸۸۴۱۷۷۵
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹

یکی از خادمین شهدا راهیان نور در گفت‌و گو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با بیان اینکه برای اولین بار به عنوان خادم و زائر در این مناطق عملیاتی حضور پیدا می‌کند، گفت: در پیاده‌روی اربعین سال گذشته زمانی که از مرز شلمچه و چزابه به کربلا سفر کردم با حضور در شلمچه حس غریبی پیدا کردم و همانجا بود که از شهدا خواستم تا خادم شهدا در این مناطق باشم.

وی افزود: من تا پیش از این به راهیان نور نیامده بودم ولی بسیار از دیگران راجع به این مناطق شنیده بودم. هر کدام از دوستان که به شلمچه اعزام می شدند و برمی‌گشتند از حال و هوای مناطق برایم تعریف می‌کردند و من هم مشتاق‌تر می‌شدم و در نهایت تصمیم گرفتم امسال برای خادمی ثبت نام کنم.

این خادم راهیان نور ادامه داد: قبل از ایام نوروز ثبت نام خادمین شهدا آغاز شد من و خیلی دیگر از دوستام ثبت نام کردیم که خوشبختانه اسم من از بین ۴۰ هزار نفر خادم در قرعه بیرون آمد جالب اینجا بود که اسم من برای خادمی شلمچه انتخاب شد. همانجا فهمیدم که شهدا زنده‌اند و در بین ما حضور دارند.

این خادم نوجوان که می خواست نامش گمنام بماند از حال و هوای خود در حین خادمی گفت: خادمی کردن عشق می‌خواهد چراکه اینجا نه خبری از پول هست، نه پُست و مقام دنیوی؛ فقط یک چیز هست آن هم خدمت به شهدا و زائران شهدا است.

وی افزود: همه خادمان با عشق و علاقه اینجا خدمت می کنند بدون آنکه خسته شوند خیلی از این خادم‌ها از جمله من شاید تا قبل زا این در منزل هم حتی کار کوچکی را انجام نمی دهیم ولی در این مناطق از جان و دل به زائران خدمت می کنیم چراکه باید دین خودمان را به شهدا عمل کنیم.

این خادم شهدای منطقه شلمچه گفت: ما وظیفه داریم که در راه شهدا ثابت قدم بمانیم تا شهدایی شویم. به دشمنان اجازه تعرض ندهیم چراکه این آزادی مدیون خون شهدا است و این کشور امانتی از طرف شهدا در دست ما است که باید پاسدار این مرز و بوم باشیم.

این خادم شهدای منطقه شلمچه تصریح کرد: مهم ترین راهکار جلوگیری از نفوذ دشمن به ویژه نفوذ فرهنگی، داشتن اعتماد به نفس است که به واسطه فرهنگ غنی و افتخارآمیز حاصل می‌شود. افراد باید بتوانند برتری‌ها و زیبایی‌های فرهنگ بومی را نسبت به فرهنگ منحط غربی درک کنند که آیینه تمام نمای این فرهنگ متعالی راه و سیره شهداست.

وی افزود: دشمنان هرگز دست از دشمنی با ملت ایران و جهان اسلام برنخواهند داشت، چراکه ایران اسلامی هرساله به کوری چشم دشمنان به موفقیت های زیادی دست می یابد و دشمنان از این پیشرفت ناراضی هستند و هر نوع تحریم و فتنه‌ای را علیه ایران به کار خواهند گرفت. جوانان ما جوانان ولایتی و انقلابی هستند که هیچ کس هیچ چیز نمی تواند جلوی پیشرفت این کشور را بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات