خبرهای داغ:
مسئول کمیته خادمین سپاه نینوا؛

اعزام 160 خادم الشهدا به اردوهای راهیان نور

سید احمد سادات حسینی از اعزام و بکارگیری 160 خادم الشهداء خواهر و برادر استان گلستان در یادمانهای دفاع مقدس در ایام اردوهای راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۱۷۸۸
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرهنگ دوم پاسدار سید احمد سادات حسینی مسئول کمیته خادمین شهدای سپاه نینوا در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهارکرد : در سال 95 در ایام اردوهای راهیان نور غرب و شمالغرب و جنوب کشور 160 خادم الشهداء بسیجی اعزام و بکارگیری شدند.
وی درادامه افزود : این تعداد از برادران و خواهران بسیجی اعزامی از استان گلستان در ایام اردوهای راهیان نور دانش آموزی ، دانشجویی و محلات در یادمانها و اردوگاه بکارگیری شده اند.
حسینی همچنین خاطرنشان کرد :1600 نفر به روز در این ایام(اردوهای راهیان نور) به زائرین شهدا خدمت رسانی کرده اند.
مسئول کمیته خادمین سپاه نینوا خادمی شهدا را افتخاری دانست که نصیب هر کسی نمی شود و درادامه اذعان کرد : قطعا کسانی که به عنوان خادم شهدا به زائرین راهیان نور خدمت رسانی میکنند به دعوت خود شهدا در این مناطق شرکت می کنند و اجر و ثواب این کار پسندیده توسط هیچ کسی قابل مقایسه نیست.
حسینی راهیان نور را از حرکت های بزرگ فرهنگی خواند که می تواند جامعه را در مقابل جنگ نرم دشمن بیمه کند و گفت: این حرکت بزرگ فرهنگی که با اشاره مقام معظم رهبری شکل گرفته است تا به امروز توانسته دلهای مشتاق زیادی را روانه سرزمین های نور کند و ارواح طیبه شهدا این دلها را هدایت کرده اند.
مسئول کمیته خادمین شهدا در پایان یادآور شد : تعداد 40 نفر از خادمین شهدای گلستان اعم از برادر و خواهر در یادمانهای متمرکز کشوری حضور پیدا کرده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار