خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت همسازان شیمی(کامپوزیت و قطعات پلیمری خودرو) در این آیین از افزایش کارکنان کارشناسی و کارگری این شرکت در ماه های آینده خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۱۸۰۲
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی محسنی افزود: در حال حاضر با شرکت ایران خودرو دیزل قرارداد کاری بسته شده و با شرکت های دیگری نیز برای فروش محصولات عقدقرارداد خواهیم داشت.

وی محصولات تولیدی این شرکت را سپر، داشبورد، رو باطری، قطعات دور چرخ کامیون، مینی بوس و اتوبوس برشمرده، گفت: قطعات تولیدی این شرکت، نمونه داخلی و خارجی داشته، دارای استانداردهای بین المللی و خودروسازی بوده، تست های عملکرد را سپری و به تولید انبوه رسیده است و محصولی رقابتی با محصولات خارجی از نظر قیمت و کیفیت است به طوری که قیمت تمام شده محصولات بخاطر نبود تعرفه های گمرکی و استفاده از مواد اولیه داخلی، ۲۰ تا ۲۵ درصد پایین تر از قیمت محصولات وارداتی مشابه آن است.

در راستای تحقق شعار سال، کارخانه تولید قطعات خودرو در شهرک صنعتی شماره یک میانه با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه، نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان افتتاح و راه اندازی شد.

این کارخانه در زمینه کامپوزیت و قطعات پلیمری خودرو با عنوان شرکت همسازان شیمی، کار خود را آغاز و با هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال توسط سرمایه گذاری بخش خصوصی در مدتشش ماه راه اندازی شده است و در حال حاضر هشت نفر در آن مشغول به کار هستند.

ارسال نظرات