خبرهای داغ:
صبح امروز انجام شد؛

اولین اعزام به راهیان نور جنوب مراوه تپه درسال 96

در اولین اعزام سال جدید خواهران بسیجی شهرستان به استعداد یک دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۴۱۸۵۶
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، شاهرودیان مسؤل روابط عمومی سپاه مراوه تپه خاطرنشان کرد: به لطفی که خدای متعال به ملت ماداشته است و به برکت وجود جوانانی بصیروآگاه همچنان راه و مسیر شهداء ادامه دارد.

وی افزود: ما از این که جوانان و نوجوانان نسل سوم انقلاب با این شور سر بیعت با شهدا مانده اند باید خداراشاکر باشیم و نباید فراموش کنیم که این هوشیاری و تشخیص راه حق انقلاب به وجود عالمی بصیر و زمان شناس است که انصافا اگر روشنگری های امام خامنه ای و یادآوری های مکرر به خط امام و منش امام توسط ایشان نبود معلوم نبود که راه را به این روشنی میتوانستیم طی بکنیم. لذاجوانان انقلابی ما که دراین سرزمین نور مشرف شدند باید به خاطر وجود این نعمت گران سجده شکر بجا آورند.

شاهرودیان گفت: اگر بخواهیم راه شهدا را ادامه بدهیم ، مسیری وجود ندارد الا اینکه سریعترین مسیر به سوی رضای خدای متعال و نزدیک شدن به شهدا تبعیت محض ازولایت فقیه است. ماهمیشه باید گوش به فرمان باشیم که مسیر راگم نکنیم که راه سعادت همان راه حق است.

وی درادامه افزود : امام ما ازما عمل انقلابی می خواهد. عمل انقلابی راهم به نظربنده باید ازخود فرمانده آموخت که چگونه در مقابل انحراف خط امام حساس است،چگونه به تضعیف نظام و عقب افتادگی درزمینه های: علمی، اقتصادی ومعنوی ملت نگران نشان میدهند و البته که با تدبیری منطقی و با فکری باز و بابصیرتی که دارند و همیشه به آن توصیه فرموده اند تصمیم می گیرند و جامعه را به سوی رضای حق تعالی سوق می دهند.

شاهرودیان خاطرنشان کرد: کسی که دل درگرو انقلاب دارد باید انقلابی عمل کند. ما درشرایط جنگ هستیم و می خواهیم پرچم اسلام را برافراشته نگاه داریم لذا بااین شرایط راهی جز عمل انقلابی نداریم.کسی که کار انقلابی می کند خسته نمی شود، دیگر مایوس نمی شود، و این به این علت است که راه راپیداکرده و باتوکل به خدا وارد عمل شده است و میداند که خدا اوراهدایت خواهد کرد.لذا مسیر حق دراین شرایط روشن است ولی این به این منظور نیست که میتوان راه را به این سادگی ادامه داد و البته که نیاز حتمی به روشنگری است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها