خبرهای داغ:
مدرس زبان انگلیسی در گفتگو با بسیج:

مسئولان برای راهیان نور بیشتر هزینه کنند/ من انقلابی ام

مدرس زبان انگلیسی در حاشیه بازدید خود از منطقه عملیاتی فکه از مسئولان خواستار توجه بیشتر برای سرمایه گذاری در خصوص راهیان نور شد.
کد خبر: ۸۸۴۱۸۵۷
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴

این زائر تهرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: باید برای ترویج این اردوها در بین مردم مسئولان به جای ادعا بیشتر توجه کنند تا بتوانیم واقعیت های دفاع مقدس را به جوانان در این مناطق نشان دهیم.

وی ادامه داد: متاسفانه وضعیت برخی از مناطق عملیاتی از نظر بهداشتی و ... مناسب نیست که بازسازی و بهسازی آن ها می تواند موجب رغبت حضور مردم برای سال های آینده و ترویج این حرکت باشد.

این مدرس زبان انگلیسی با اعلام انقلابی بودن خود و پیوستن به کمپین «من انقلابی ام»، حضور را مناطق عملیاتی را وظیفه خود دانست و اظهار داشت: باید راه شهدا را ادامه بدهیم و سیره آن ها را به جوانان یادآور کنیم تا شاهد ایرانی آباد و پاینده باشیم.

وی با دعوت از ایرانی های مقیم خارج برای حضور در مناطق عملیاتی، بیان کرد: ایرانی ها در هر جای دنیا باید نشان دهند که از اسلام و انقلاب و کشور حمایت می کنند.

این زائر در پایان صحبت های خود با آرزوی سربلندی ایران و سلامتی رهبر فرزانه انقلاب، از خداوند خواست تا امریکا و آل سعود و دشمنان اسلام و انقلاب را سرنگون کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها