خبرهای داغ:
راوی 8 سال دفاع مقدس در جمع زائران بوئین زهرا:

شهدا قبل از شهادتشان آسمانی شده بودند

نظری از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس گفت: اگر در جانفشانی های شهدا نظاره کنیم مشاهده می کنیم که این عزیزان دل از دنیا بریده بودند و قبل از شهادت آسمانی شده بودند.
کد خبر: ۸۸۴۱۸۷۳
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳
به گزارش ستاد خبری و اطلاع رسانی راهیان نئر مستقر در اهواز ، تقی نظری از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس در جمع زائران سرزمین نور اصلی ترین هدف رشادت ها، جانفشانی ها و شهادت ها را تربیت انسان های مومن و الهی دانست و گفت: اگر در جانفشانی های شهدا نظاره کنیم مشاهده می کنیم که این عزیزان دل از دنیا بریده بودند و قبل از شهادت آسمانی شده بودند.
وی در ادامه اردوی راهیان نور را منطقه خود شناسی و خدا شناسی دانست و تاکید کرد: عزت و سربلندی ایران اسلامی در گرو رشادت ها و جانفشانی ها ی خون پاک شهدای گرانقدر است که از بوته آزمایش سربلند بیرون آمدند و به ما درس ایثار و از خودگذشتگی دادند و راهیان نور بهترین فرصت برای ادای دِین به شهداست.
این راوی دفاع مقدس در پایان سخنان خود حفظ سنگر معنوی و اعتقادی را سخت تر از سنگر جغرافیایی دانست و اظهار داشت: دشمنان در هشت سال جنگ تحمیلی به دنباله تسخیر سنگرهای مرزی ما بودند اما پس از شکست در جنگ سخت دنبال تسخیر سنگرهای معنوی ما هستند که با برنامه های مخرب فرهنگی می خواهند این سنگر معنوی را تصرف نمایند .
2001/پ20/ب/217

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار